تاریخ انتشار: 1395/07/18 08:46
کد خبر: 256784

طاهرى: تمایلى به مدیر عاملى پرسپولیس ندارم!

طاهرى: تمایلى به مدیر عاملى پرسپولیس ندارم!
طاهرى: تمایلى به مدیر عاملى پرسپولیس ندارم!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، على اکبر طاهرى در پایان بازى تدارکاتى پرسپولیس و پارس جنوبى درباره بازنشستگى اش اظهار کرد: در حال حاضر در پرسپولیس کار مى کنم و بازنشسته نیستم. شان رسانه ها این نیست که دنبال هر خبرى باشند. اینکه هر روز دنبال حرف و حدیث باشند درست نیست.

وى درباره اینکه واقعا بازنشسته است یا نه، بیان کرد: راست حسینى بازنشسته نیستم اما خودم دوست ندارم که مدیر عامل پرسپولیس شوم .

طاهرى درباره اینکه مدیر عامل نشدن وى همانند این است که به رئیس جمهور حکم بدهند اما وى را تنفیذ نکنند، تصریح کرد: این قیاس مع الفارق است. اینکه کسى بازنشسته باشد و سرپرست بماند، حرف درستی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اشکال از وزارت ورزش و جوانان است که حکم وى را نمى دهد، بیان کرد: من دنبال حکم و مدال نیستم و برایم اهمیتی ندارد چرا که لذتى بالاتر از آن نیست که هواداران شاد باشند و این یک دنیا ارزش دارد.من کارم را انجام مى دهم و اساسنامه به من اختیاراتى داده است که طبق آن عمل می کنم بهتر است شما اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

طاهرى درباره دو سال است که سرپرست باشگاه پرسپولیس است و این موضوع براى باشگاه  خوب نیست، بیان کرد:پرسپولیس در حال حاضر به عنوان فرد اجرایى در خدمت باشگاه پرسپولیس و اهالى فوتبال هستم و مسائل حقوقى را به خوبى دنبال کنید.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه باشگاه به تعهدات مالى خود در قبال بازیکنان عمل نکرده است ، بیان کرد: قرار نبود قبل از دربى پول به بازیکنان بدهیم. طبق برنامه عمل مى کنیم و پرداختى ها را نیز تاکنون داده ایم . درست است که مشکلاتى در روند اجرا و در ارتباط با حامى مالى وجود دارد اما در جلسات این مشکلات را رفع کردیم. همچنین امسال دو الی سه طرح داریم که براى اجرایى شدن زمان مى برد.ما قصد داریم درآمدزایى کنیم و در این مسیر به کمک صداو سیما و رسانهها نیاز داریم .

وى درباره وضعیت آنتونى گولچ بیان کرد: اینکه بازیکنى دلش نخواهد به تمرینات بازگردد، اینطور نیست و در هر قرارداد دو طرف به هم متعهد هستند. اکنون که این بازیکن بر نگشته از لحاظ حقوقى این مسئله را پیگیرى مى کنیم.

طاهرى درباره اینکه ضرر و زیانى از این قرارداد به پرسپولیس مى رسد یا نه، بیان کرد: هر چه در قرارداد باشد انجام مى دهیم. در تمام قرارداد تعهداتى است که طبق آن عمل مى کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه ١٥ مهر آخرین فرصت حضور بازنشسته ها در ادارات دولتى بود، خاطر نشان کرد: بخشنامه اى آمده بود که البته ١٥ مهر نبود و زودتر از این روز بود. طبق این بخشنامه یکسرى از افراد مستثنى بودند و طبق تعاریفى مى توانند همچنان به کار خود ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmnb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران خاموش در پرسپولیس