تاریخ انتشار: 1395/07/18 14:54
اختصاصی/
کد خبر: 256724

مهدی خانی: با رفع مشکلات جانبی می توانیم مدعی باشیم

کمتر هوادار نساجی است که وحید مهدی خانی را پس از سه فصل حضور پیاپی در نساجی نشناسد. مهدی خانی امسال پیراهن شماره 1 دروازه بانی را می پوشد و امید اصلی هواداران نساجی در حفاظت از دروازه است.
مهدی خانی: با رفع مشکلات جانبی می توانیم مدعی باشیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی خانی در بازی مقابل مس رفسنجان با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد، مصاحبه با وحید مهدی خانی را در ادامه با هم می خوانیم.

از مصدومیت مقابل مس رفسنجان شروع کنیم، چی شد که این اتفاق رخ داد؟

خدمت شما و همه هواداران خوب نساجی سلام عرض می کنم. فکر می کنم اکثر هواداران ماجرای مصدومیت من را در جریان باشند. در بازی مقابل مس رفسنجان در یک صحنه زیر پایم خالی شد و روی سر و کتفم به زمین خوردم و جدا از اینکه برای مدتی بی هوش شدم، عضلاتم که به ان فشار وارد شد از چند نقطه اسیب دید و خیلی کوفته و له شد و چون اسیب دیدگی من مفصلی نبود، نمی شد با نوار چسب مخصوص ان را درمان کرد. خدا را شکر با زحمات پزشکان تیم و اقای علیزاده فیزوتراپ تیم شرایط جسمیم بهتر شد. صبح و بعد از ظهر فیزوتراپی می روم و غروب ها برنامه استخر دارم. خیلی تلاش کردم به بازی با استقلال اهواز برسیم اما شرایط حضورم در تمرینات مهیا نشد. خدا را شکر که بچه ها هم با ارائه یک بازی خوب و روان توانستند با 3 گل مقابل حریف به برتری برسند. 

 

یعنی در بازی مقابل ملوان حضور داری.

من در تمرینات تیم حضور پیدا می کنم و بازی کردنم به نظر کادر فنی بستگی دارد. من تلاشم را می کنم که در تمرینات حضور یابم و اگر قسمت شد کمک تیم هم باشم خوشحال می شوم.

 

نساجی در هشت بازی اخیر تنها یک باخت کسب کرده، چه نظری در این مورد داری؟

بله ان باخت ما هم در اولین بازی و مقابل اکسین البرز بود و بازی اول در هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد. تیم امسال ما از لحاظ بازیکنان و فنی شرایط خوبی دارد و از لحاظ فنی نظارت خوبی به ما می شود. فقط یک سری مشکلات جانبی باعث شده که صدر جدول نباشیم. این مشکلات هم بدست ما بازیکنان حل نمی شود و باید توجه بیشتری از طرف مسئولین و بالایی ها شود. امیدوارم این مسائل حل شود و نساجی به آنجایی که حقش است برسد. مطمئن باشید اگر مشکلات جانبی حل شود تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.

 

سه فصل پیاپی در نساجی حضور داری، نساجی امسال را چطور می بینی؟

نساجی هر سال یک تیم خوب روانه بازی ها می کند. نساجی هم به خاطر برندی که دارد و هم به خاطر وجود این هواداران خونگرم باعث این شده که بازیکنان با وجود اطلاع از شرایط بد مالی با اشتیاق به این تیم بیایند. امسال هم تیم ما خیلی در سطح بالایی است و اگر بخواهیم از لحاظ فنی به این تیم نگاه کنیم نساجی شاید جز چهار تیم اول بالای جدول باشد. نتیجه گیری در فوتبال فقط بعد فنی نیست، تمرکز در تک تک بازیکنان خیلی مهم است. ممکن است ما با یک تیمی که شرایط مالی بهتری از ما داشته هر بازیکن از تیم حریف تنها 5 درصد عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان ما داشته باشد. همین باعث می شود که نتیجه بازی با یک اختلاف گل جابجا شود. شرایط فنی تیم ما خیلی خوب است و امیدواریم شرایط روانی تیم هم خوب شود.

 

ظاهرا وضعیت مالی مناسبی هم در نساجی حاکم نیست.

من به عنوان یک بازیکن نباید در مسائل مالی صحبت کنم ولی من از مشکلات خودم می گویم که شاید این مشکلات خیلی ها را اذیت کند. در این چند روز بحث تغذیه ای مطرح شده به نظرم من این بحث برای باشگاه بزرگی به اسم نساجی زشت است. این مشکلات باید زودتر حل شود. در این چند روز اخیر اقای فکری زحمت کشیدند و مبالغی را از جاهای مختلف جمع کردند که این فقط چند روز از تغذیه بازیکنان را جواب دهد ولی باز دستشان درد نکند اقای فکری با این کار حسن نیتش را باز هم ثابت کردند و تمامی بازیکنان نهایت سعیشان را می کنند که جوابگوی این حسن نیت باشند. امیدوارم که همه چیز دست در دست هم دهند و تیم با تمام وجودش و بدون دغدغه وارد زمین بازی شود.

 

یکسری از هواداران هم با جمع اوری پول ان را به تیم نساجی اهدا کردند و سر تمرین هم چند دفعه ای از تیم پذیرایی کردند.

لطف هواداران که هر سال و هر دفعه شامل حال ما بازیکنان می شود. پذیرایی از تیم و کمک مالی به نساجی بعد معنوی خیلی قوی ای برای بازکینان داشته. البته لطف هواداران در اینجا تمام نمی شود. ما بازیکنان حضور هواداران در بازی هایمان  را احساس می کنیم و این قوت قلبی که در سر تمرین و در بازی به ما می دهند از همه چیز برای ما بهتر و بالاتر است و هیچ چیز مالی ای را با این عوض نمی کنیم. وجود این عاشقان خیلی از بازیکنان را اینجا می کشد و برای اینکه این حس صمیمیت با هواداران را درک کنند این شانس را به خودشان می دهند که حداقل یک سالی در نساجی باشند. ما هم تنها کاری که از دستمان برای این هواداران بر می اید این است که در زمین بازی این محبتشان را جبران کنیم.

 

حرف اخری اگر هست در خدمت شما هستیم.

از مجموعه سایت نساجی اسپرت تشکر می کنم و از اینکه این وقت را در اختیار من قرار دادید صمیمانه سپاسگزارم و یک ارزوی خیلی بزرگ دارم. امیدوارم نساجی در زیر سایه بزرگ تر ها از مسئولین استانی گرفته تا مالک و مدیریت و کادر فنی، باشگاه نساجی به جایگاهی که من وحید مهدی خانی سه سال و هواداران نزدیک بیست و پنج سال ارزوی ان را دارند برسد.

مصاحبه: "محمد محمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lp9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مصدومان نساجی رو به بهبودی است
اختصاصی/