تاریخ انتشار: 1395/07/18 20:30
اختصاصی/
کد خبر: 256677

مربی نساجی: بازیکنان ما نماد مردانگی و معرفت هستند

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما نماد مردانگی و معرفت هستند.
مربی نساجی: بازیکنان ما نماد مردانگی و معرفت هستند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وحید فاضلی دستیار محمود فکری در تیم نساجی مازندران در مورد برد مقابل استقلال اهواز به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: ما در تمام بازی ها با شناخت کامل به مصاف حریفان می رویم و در طول هفته بر همین اساس ، کادر فنی برنامه ریزی می کند . در این بازی هم نقاط ضعف استقلال اهواز را بخوبی شناسایی کردیم و با صحبت های سرمربی تیم و همت و غیرت بازیکنانمان توانستیم با حمایت تماشاگران پرشورمان پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان این فصل نساجی نماد معرفت و مردانگی هستند چرا که با تمام مشکلات و بی پولی هایی که گریبانگیر نساجی است ولی بخاطر هواداران و کادر فنی تا این لحظه در برابر سختی ها خم به ابرو نیاورده و در مسابقات با تمام وجود برای اعتلای نام نساجی زحمت کشیده اند و سپاسگزار تک تک آنها هستیم.

مربی اسبق آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد صمیمیت بین اعضای کادر فنی تیم با یکدیگر و همچنین کادر فنی بخصوص محمود فکری با بازیکنان را از دلایل موفقیت اخیر برشمرد.

همچنین در انتها افزود: از کلیه مسئولین خواهشمندم که نگاه ویژه به نساجی نماد فوتبال مازندران داشته باشند و پیگیر حل مشکلات نساجی باشند و شخص آقای پرهام که زحمات زیادی برای نساجی کشیده را به تیمداری امیدوارتر کنند.

مصاحبه: "سیامک کوهگردزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7goe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی خانی: با رفع مشکلات جانبی می توانیم مدعی باشیم
اختصاصی/