تاریخ انتشار: 1395/07/18 20:41
بازیکن ایرانجوان؛
کد خبر: 256675

رامین دهقانی: با حمایت مالی، مدعی صعود به لیگ برتر میشویم

بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: ایرانجوان بوشهر با مشکل مالی شدید روبرو است و در صورت نبود حمایت مالی شاید این تیم درمعرض سقوط از لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گیرد.
رامین دهقانی: با حمایت مالی، مدعی صعود به لیگ برتر میشویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رامین دهقانی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: مشکلات مالی ایرانجوان تا جایی پیش رفته که بازیکنان این تیم برای خرید کفش نیز با مشکل روبرو هستند.

وی اضافه کرد: تیم باسابقه ای همانند ایرانجوان که با هر برد آن شادی در پوست شهر و بویژه فوتبال دوستان تزریق می شود، نباید شرایط نامساعد امروزی را تجربه کند.

دهقانی گفت: بازیکنان جوان و مستعد ایرانجوان تا این جای کار فقط به عشق مردم شهر پای به میدان مسابقه می گذارند و با همین بضاعت اندک نیز تاکنون در بسیاری از بازی ها سربلند بیرون آمدند.

مدافع تیم فوتبال ایرانجوان یادآور شد: تیم ایرانجوان تنها در فاصله چند روز به شروع بازیها تمرینات خود را آغاز کرده ولی با این وجود در دیدارهای خود بویژه دیدار آخرش با تیم خونه به خونه مازندران که به نوعی تقابل تیم دارا و ندار بود، نمایش بسیار خوبی ارائه کرد تا جایی که هواداران ایرانجوان بعد از بازی با وجود نتیجه تساوی با تشویق های بی امان خود بازیکنان را مورد حمایت خود قرار دادند.

وی ادامه داد: وقتی تیم تازه از لیگ برتر سقوط کرده ملوان بندر انزلی در برابر ایرانجوان پذیرای شکست می شود این نشان می دهد که با حمایت مالی، این تیم می تواند حتی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

دهقانی تاکید کرد: در بوشهر تنها عشق و علاقه جوانان این شهر فوتبال است و اگر این فوتبال نیز در سایه بی مهری مسئولان رو به نابودی رود بدون شک آسیبهای اجتماعی فراوانی متوجه این جوانان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه محمد طارمی و حجت اسلامی پس از گذشت چند هفته به تیم ملحق شدند گفت: بازیکنان این تیم پس از انجام چند بازی در حال رسیدن به هماهنگی مطلوبی هستند و با تحقق هماهنگی کامل بین بازیکنان در کنار پیدا شدن حامی مالی می توان شاهد سیر صعودی تیم برای رسیدن به رده های بالای لیگ دسته یک فوتبال کشور بود.

دهقانی بیان کرد: در چند بازی گذشته با دقت در زدن ضربات نهایی می توانستیم پیروز میدان باشیم ولی به دلیل نبود تمرکز لازم در بازیکنان که شاید عمده آن نیز به دلیل مشکلات مالی است نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

تیم ایرانجوان بوشهر با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ozvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار ایرانجوان بوشهر-خونه به خونه
اختصاصی/