تاریخ انتشار: 1395/07/19 11:43
کد خبر: 256589

پیکه: پس از جام جهانی، خداحافظی می‌کنم

جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا، مدعی شد که قصد دارد از تیم ملی خداحافظی کند؛ زیرا از انتقادات زیادی که از او می‌شود خسته شده است.
پیکه: پس از جام جهانی، خداحافظی می‌کنم

، روز گذشته در دیدار مقابل آلبانی،‌ نوارهایی به رنگ پرچم اسپانیا دور آستین پیراهن های اسپانیا قرار گرفته بود که به نظر پیکه آنها را کنده بود؛ زیرا او تنها بازیکنی بود که این نوارها روی پیراهنش وجود نداشت. او پیش تر نیز به خاطر حمایت از استقلال کاتالونیا و مخالفت با اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته بود و با کاری که شب گذشته انجام داد،‌ این انتقادات به اوج رسید تا جایی که او قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

dIkSIurfnifl

در بیانیه پیکه در سایت فدراسیون اسپانیا آمده: «من هر چیزی را امتحان کردم ولی دیگر تحمل ندارم. فشار بسیاری بر سر موضوع آستین ها، امروز به من وارد شد. تمام هیجان بازی برایم از بین رفت و با اینکه پس از جام جهانی 2018 تنها 31 سال دارم؛ ولی خداحافظی  خواهم کرد.»

فدراسیون اسپانیا نیز در این رابطه بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه گفته شده: «فدراسیون اسپانیا قصد دارد حمایت خود از پیکه و داستان‌هایی که برای پیراهن آستین بلند او به وجود آمد را اعلام کند. بعضی گفته اند که او حلقه های روی پیراهن اسپانیا را کنده ولی اینطور نیست؛ زیرا آدیداس این حلقه ها را تنها در پیراهن آستین کوتاه استفاده کرده و در پیراهن آستین بلند تیم این حلقه ها وجود ندارد. این موضوع را می‌توانید روی پیراهن راموس نیز ببینید که او هم آستین بلند پوشیده بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyng9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت پیکه از تراشتگن در برابر انتقادات