تاریخ انتشار: 1395/07/19 13:37
خونه به خونه تیم کاملی در لیگ یک است
کد خبر: 256553

اویس کردجهان: از سه بازی آینده حداقل 6 امتیاز می گیریم!

بازیکن تیم فوتبال راه آهن تهران معتقد است که روند روبه رشد این تیم از این هفته آغاز خواهد شد.
اویس کردجهان: از سه بازی آینده حداقل 6 امتیاز می گیریم!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اویس کردجهان درخصوص شرایط راه آهن به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: از نظر مادی که مشکلی نیست و بچه ها بخاطر اقای پاشازاده تلاش میکنند، از نظر فنی هم تیم خوب بازی میکند به جز بازی با خونه به خونه که اون هم یک حوادثی رخ داد ما 5 تا بازی کلین شیت داشتیم و برای هر بازی یه برنامه ای داریم و همه چیز خوب است ولی خوب اگر بدشانسی ها دست از سرمان بردارد، نتیجه خوب میگیریم.

وی افزود: با توجه به بازیکن هایی که داریم، توقع از تیم ما برای لیگ برتری شدن هست ولی خب تیم دیر بسته شده و کی مشکل مالی داشتیم و این باعث شد تمرکز بچه ها پایین بیاد و مطمئن باشید روند تیممان خیلی خوب میشود و طوری میشود که از 3 تا بازی حداقل 6 امتیاز بگیریم چون قدرت این کار را داریم.

وی ادامه داد: به جز بازی با خونه به خونه که یک سری اتفاق ها افتاد و این که در اون بازی توپ های ما تبدیل به گل نمیشد ولی تیم خونه به خونه با یک پنالتی و 5 تا موقعیتی که داشتند 6 تا به ما زدند، در بقیه بازی ها خارج از خانه ما عملکرد خوبی داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. مشکل تیم ما داخل خانه است چون تیم ها بسته بازی میکنند و نمیتوانیم نتیجه لازم را بگیرم و مشکلی در خارج از خانه نداریم.

وی درخصوص مدعیان لیگ یک نیز گفت: در این چندتا بازی که داشتیم تیم خونه به خونه را تیم خوبی دیدم، تیم با برنامه ای نشان داد و دقیقا بعد از گل اولی که به ما زدند روی بقیه گل ها برنامه داشتند و با ضد حمله و برنامه ای که داشتند بازی میکردند و تیم خوبی داشتند.

کردجهان درپایان اشاره کرد: امسال آقای پاشازاده همه چیز را تفکیک کردند که کدام بازیکن کجا پشت توپ بایستد ولی خوب پارسال تمام کاشته های تیم راه آهن را خودم میزدم، حتی خودم امسال علاقه و اعتماد به نفس پارسال را ندارم ولی انشالله از این هفته جبران میکنم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7glk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر