تاریخ انتشار: 1395/07/19 19:48
کد خبر: 256453

بیانیه کافه فوتبال در آستانه بازی تیم ملی درمقابل کره جنوبی/ اجازه ندهیم میادین ورزشی تبدیل به منازعات سیاسی شود

کافه فوتبالی ها مانند چند سال اخیردر برابر اتفاقات فوتبالی بی تفاوت نبودند و در آستانه دیدار تیم ملی و کره جنوبی بیانیه ای را صادر نمودند.
بیانیه کافه فوتبال در آستانه بازی تیم ملی درمقابل کره جنوبی/ اجازه ندهیم میادین ورزشی تبدیل به منازعات سیاسی شود

به گزارش فرتاک ورزشی، اهالی کافه فوتبال در آستانه بازی تیم ملی درمقابل کره جنوبی نشست ویژه ای ترتیب دادند و ضمن ارایه پیشنهاداتی بیانیه ای بشرح زیر صادر نمودند:

مانند بسیاری از عالمان دین باور، ما نیز آوردگاه فوتبال در روز سه شنبه مقابل تیم ملی کره جنوبی را به مثابه "فرصتی" برای پاسداشت قیام و خون امام حسین ،تقویت شورِ عاشورایی و همراهی مسُولانه با تیم ملی فوتبال کشورمان می دانیم.

نقطه متعالی و درخشان این فرصت، "اعتماد" به ملت و هوادارانی است، که متاثر از روح حماسه حسینی، زمانی به خلق هشت سال دفاع، جانانه همت گماشته و روزی برای مدافعه از حرم خاندان پیامبر(ص)، سربه تیغ بلا می سپارند.

نبایست فراموش کنیم که مخاطبان میدانی و هواداران این مسابقه، همان عزیزانی هستند که پیش از این مسابقه در کسوت عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام پیشگام هیات ها و دسته های عزاداری بود ه اند و در حین برگزاری این مسابقه و پس از آن نیز، پیشگامی خود در رعایت حرمت عاشورا و سوگ اباعبدالله را حفظ خواهند نمود.

موکد و اخلاقا توصیه می کنیم، هم برای پاسداشت ارزش های دینی و هم به منظور تقویت ظرفیت سازنده ورزش، همگان اجازه ندهند که میادینی این چنین، آوردگاهی برای منازعات سیاسی شود که در این صورت خسارت مضاعفی گریبانگیر ارزش های دینی و طرفیت های سازنده ورزش خواهد شد چراکه یقین داریم تحت هر شرایطی و با کسب هر نتیجه ای، بازیکنان و کادرهای فنی و مدیریتی و به ویژه هواداران و تماشاگران فهیم فوتبال، با رعایت احترام ایام ماه محرم، افتخار و ارزش دیگری برای کشورمان رقم خواهند زد و نشان خواهند داد که در پاسداشت اخلاق نیز سرآمد فوتبال آسیا هستند.

امیدواریم در ادامه روند کسب نتایج مطلوب، در آزمون رفتاری و اجتماعی پیش رو نیز پیروز و سربلند باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7gvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



.محسن طاهری مدیرعامل سپاهان شد