تاریخ انتشار: 1395/07/20 11:35
کد خبر: 256391

تیم ملی فرانسه در پوگبا خلاصه نمی شود!

ستاره خروس ها از درخشش در دیدار برابر هلند خوشحال است. او همچنین گفت که تیم ملی فرانسه تنها در پوگبا خلاصه نمی شود و نهایت تلاشش را به کار می گیرد تا روز به روز به دانش خود اضافه کند.
تیم ملی فرانسه در پوگبا خلاصه نمی شود!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پل پوگبا در دیدار تیم ملی فوتبال فرانسه برابر هلند ستاره بازی بود و توانست به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند تا خروس ها سه امتیاز حساس را در خانه لاله های نارنجی به دست آورند.

ستاره شیاطین سرخ که لقب گرانترین بازیکن جهان را یدک می کشد از درخشش در دیدار برابر هلند بسیار خوشحال است.

او بعد از بازی گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود. باید سه امتیاز را به دست می آوردیم که خوشبختانه اینگونه هم شد. می خواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف خود نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.

پوگبا ادامه داد: خوشحالم که توانستم تاثیر گذار ظاهر شوم و زمینه را برای پیروزی تیمم فراهم کنم اما مهم عملکرد فردی نیست بلکه در نهایت مهم این است که تیم بتواند به پیروزی برسد. تیم ملی فرانسه تنها پوگبا نیست بلکه از 11 بازیکن در زمین و همچنین نیمکت ذخیره ها تشکیل می شود. وقتی پیروز می شویم همه در این پیروزی نقش داشته اند و به هنگام شکست هم همه مقصر هستند.

او در پایان سخنان خود گفت: من تنها تلاش می کنم تا خواسته های سرمربیان خود را در زمین اجرا کنم. من هنوز جوان هستم و باید روز به روز یاد بگیرم تا به بازیکنی بزرگ و تاثیر گذار تبدیل شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy9qb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره های تیم ملی فرانسه با پوشش عجیب و غریب در اردوی فرانسه!