تاریخ انتشار: 1395/07/20 16:13
کد خبر: 256331

خواب بازیکن استقلال در تمرین!

یک کودک در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، سرمربی آبی‌پوشان را به هیئت‌شان دعوت کرد
خواب بازیکن استقلال در تمرین!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد از ساعت ۱۰:۴۰ امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه استقلال برگزار شد.

* ملی‌پوشان استقلال، علی قربانی، هرایر مگویان و امید نورافکن غایبان تمرین امروز بودند.

* به مانند همیشه بازیکنان ابتدا چند دقیقه بازی تنیس فوتبال انجام دادند و سپس در اختیار استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی قرار گرفتند.

* مربی بدنساز استقلال تمرینی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود و پیش از انجام آن به آبی‌پوشان گفت هر کسی نمی‌تواند این تمرین را انجام دهد، اعلام کند. لئوناردو پادوانی به حالت شوخی گفت من اکنون خواب هستم و نمی‌توانم استارت بزنم! مدافع برزیلی استقلال حالت خواب گرفته بود که این مسئله باعث خنده سایر بازیکنان شد.

* در یکی از تمرینات هوازی بازیکنان باید یک مسیر را به‌صورت رفت و برگشت طی می‌کردند. مربی بدنساز استقلال با صدای بلند اعلام کرد که دهمین دور باقیمانده که به یک باره همه بازیکنان با صدای بلند گفتند: NO! (آنها اشاره کردند که ۱۰ دور رفته‌اند و او اشتباه شمرده است).

* یکی دیگر از بخش‌های تمرین، فوتبال در دو گروه بود که منصوریان بارها نکات مورد نظر را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. در یک صحنه جابر انصاری موفق به گلزنی شد، اما سرمربی استقلال با عصبانیت فریاد زد که تو باید همان لحظه اول ضربه‌ات را می‌زدی.

* پس از پایان فوتبال بازیکنان در دو گروه به کارهای استقامتی پرداختند. منصوریان از سیدحسین حسینی و ارشیا بابازاده، دروازه‌بان سوم استقلال نیز خواست که در این دوی استقامتی شرکت کنند. سرمربی استقلال به کنایه جمله‌ای هم به این دو دروازه‌بان گفت.

* حدود ۱۰ نفر از طرفداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. کودک خردسالی به همراه پدرش نظاره‌گر تمرین بود که با صدای بلند به سرمربی استقلال سلام کرد. منصوریان به این کودک گفت که امشب هیئت کجا می‌رود که این کودک پاسخ داد هیئت ما در قزوین است، اما امشب به هیئت مجید بنی‌فاطمه می‌روم.

سرمربی استقلال که از لحن صحبت کردن این کودک خوشش آمده بود از او پرسید که در هیئت آنها شام چه چیزی می‌دهند که این کودک هم پاسخ داد امشب هیئت ما قیمه می‌دهند که البته همراه قیمه برنج هم می‌دهند!

* با تصمیم کادرفنی، تمرین استقلال در روز عاشورا تعطیل خواهد بود و استقلالی‌ها از روز پنجشنبه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

 تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daled

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ قربانی غایب بزرگ مقابل سیاه‌جامگان؟