تاریخ انتشار: 1395/07/20 16:50
اختصاصی/
کد خبر: 256324

هادی گلمحمدی : می خواهیم جایگاهمان را در لیگ دو تثبیت کنیم

سرمربی شهرداری همدان گفت: ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی امیدوارم عزاداری های همه عزیزان مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گرفته باشد
هادی گلمحمدی : می خواهیم جایگاهمان را در لیگ دو تثبیت کنیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سرمربی شهرداری همدان در مورد دیدار روز شنبه با تیم کارا شیراز گفت: کارا تیم خیلی خوبی بود و از بازیکنان با تجربه و سابق لیگ یک استفاده می کرد و از مربی کاربلد و با تجربه ای استفاده بهره می بردند. تیم ما در ۲۵ دقیقه اول بازی به دلیل شرایط آب و هوایی شرایط خوبی نداشت و کارا برتری نسبی را داشت ولی ما هر چی از زمان بازی گذشت بهتر و بهتر شدیم هر دو تیم میتوانستند برنده بازی باشند ولی فکر میکنم مساوی عادلانه بود در حالی که تیم ما از دو فرصت عالی و تک به تک در دقایق اخر استفاده نکرد.

هادی گل محمدی افزود : بعد از نتایجی که طی هفته های گذشته گرفتیم تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و روند رو به رشدی رو طی می کنیم هنوز با شرایط خوب فاصله داریم ولی تلاش می کنیم روز به روز بهتر شویم تیم با توکل به خدا و همدلی و صمیمیتی که در کل مجموعه می باشد و تمرینات مستمری که انجام میدیم بهتر هم می شویم

سرمربی شهرداری همدان در ادامه در مورد بومی گرایی گفت :طی سال های مربیگری خود همیشه توجه ویژه ای به بازیکنان بومی داشتم و اعتقاد دارم ظرفیت بازیکنان بومی  در لیگ دو و سه بالا می باشد و می توان به آنها اعتماد کرد تیم شهرداری همدان امسال ۷۵ درصد از بازیکنان بومی شکل گرفته ولی بازیکنان غیر بومی که در تیم حضور دارند همگی از کیفیت بالایی برخوردارند.

هادی گل محمدی سرمربی شهرداری گفت : هدف اول ما حضور شایسته و تثبیت جایگاه خود در لیگ دو می باشد و در مرحله بعد تلاش می کنیم که صعود کنیم و این پتانسیل را در تیم می بینم.

گل محمدی در مورد دیدار هفته آینده مقابل سردار بوکان گفت :برای بازی با سردار بوکان محکوم به برد و گرفتن هر سه امتیاز بازی هستیم و با شرایطی که از تیم سراغ دارم انشاالله به این مهم نائل می شویم و در مقابل سردار بوکان محروم نداریم و تنها مصدوم ما رسول رضایی است.

سرمربی شهرداری همدان در مورد وضعیت مالی تیم در ادامه افزود : با توجه به تلاش و توجه مدیریت باشگاه ولی تیم با مشکلات مالی دست به گریبان می باشد که در اینجا از اعضا محترم شورا شهر و شهردار محترم خواهش میکنم به این تیم توجه نمایند اگر مشکلات مالی این تیم مرتفع گردد قول میدهم این تیم حرفهای زیادی واسه گفتن داشته باشد.

مربی جوان و با دانش فوتبال همدان در پایان گفت : برای موفقیت یک تیم عواملی زیادی دست به دست هم میدهند که در اینجا جا دارد از همه انهایی که ما رو یاری می کنند و به ما انرژی مثبت میدهند تشکر کنم و از همه هواداران و مردم خوب استان درخواست دارم ما رو دربازی با سردار بوکان یاری نمایند وتنها نگذارند

تیم شهرداری همدان شنبه آینده به مصاف سردار بوکان در ورزشگاه قدس خواهد رفت.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lpqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هادی بلوری: دانش گل محمدی برای همگان ثابت شده است/ موفقیت تیم از موفقیت شخصی مهم تر است