تاریخ انتشار: 1395/07/21 13:10
کد خبر: 256189

گل بچه محل های هادی در شماره ابدی/ شمالی ها ساختند و زدند

در سیاهپوش ترین روز سکوهای آزادی سپیدترین فوتبال ایران را دیدیم، بی اغراق با تسلط و غرور و عاری از دستپاچگی همیشگی و نرمه ترس مقابل کره ای ها.
گل بچه محل های هادی در شماره ابدی/ شمالی ها ساختند و زدند

به گزارش فرتاک ورزشی، ماندگاری این گل به زمان ثبتش هم هست، همان دقیقه ای که یکسالی می شود به آن احترام می گذاریم، 24 و گل به کره جنوبی در تاسوعای 1438 قمری توسط بچه محلهای صاحب ابدی این عدد.

 

گل 10 امتیازی شدن ایران در مسیر جام جهانی روسیه را شمالیها ساختند و زدند، همان منطقهای که تیمی در لیگ برتر ندارد اما 5 بازیکن اصلی تیم ملی مقابل کره جنوبی را تشکیل میدادند.

 

سعید عزت اللهی گیلانی پس از کمی پیشروی فکورانه پاس طولی به همولایتیاش علیرضا جهانبخش میدهد که می برد برای مازندرانی همسایهاش رامین رضاییان و او هم به هم استانی سابق و گلستانی بغل دستیاش، سردار آزمون میسپارد و تک ضربه گل.

 

گل ملی مان محصول مشترک گیلان، مازندران و گلستان بود که 70 هزار کیلومتر رویهم مساحت دارند اما بهترین تیم های شان با قدمتی نیم قرنی در لیگی پایین تر از سطح عالیه فوتبال ایران به میدان می روند.

 

به گل ایران جور دیگری هم نگاه کنید، سه لژیونر با شراکت یک پشیمان شده و بازگشته از لیگ ترکیه موفق شدند دروازه را باز کنند. آنها با هم به اندازه سون تاتنهام و اثر گذارترین بازیکنان لیگ انگلستان شهرت ندارند اما بی اغراق کیفیت شان به مراتب والاتر از آنی بود که کابوس گلرهای جزیره ست. تیم کیروش خیلی اسم ندارد منتها رسم تا دلتان بخواهد، تا  دشت میانگین 2 و نیم امتیاز در چهار بازی اول.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qybyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش ترکیب تیم را بهم ریخت