تاریخ انتشار: 1395/07/21 18:10
کد خبر: 256125

مهاجری: شرایط پدیده بهتر از قبل شده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه تیمش با شروع مجدد لیگ شرایط خوبی پیدا خواهد کرد، گفت: بدنبال این هستیم تا در جدول به ثبات برسیم.
مهاجری: شرایط پدیده بهتر از قبل شده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا مهاجری در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پدیده افزود: متاسفانه حریف ما در جام حذفی برای بازی نیامد اما دو بازی دوستانه خوب را در این تعطیلات انجام  دادیم که فکر می کنم که به ما کمک کرد.

وی افزود: تنها دغدغه ما از ابتدای لیگ، مصدومیت های زیاد بازیکنانمان بود اما تمام بازیکنان ما که در طول فصل مصدوم شده بودند با این تعطیلات، شرایط خوبی پیدا کردند و تمام آنها می توانند در طول مسابقات به ما کمک کنند. دغدغه دیگر ما محرومیت محسن یوسفی بود که خوشبختانه آن هم به اتمام رسیده و می توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از تیم های پرسپولیس و تراکتور که در صدر جدول قرار دارند سایر تیم ها با کسب یک پیروزی و یک شکست می توانند خیلی در جدول صعود کنند یا پائین بیایند. ما تلاشمان را می کنیم تا از شرایط استفاده کنیم و بتوانیم در جدول به ثبات برسیم.

وی در خصوص بازی با گسترش فولاد تبریز در هفته هشتم لیگ برتر گفت: گسترش تیم خوبی است و ما باید در تبریز به مصاف این تیم برویم. بازی سختی را در پیش داریم اما تیم ما از شرایط خوبی برخوردار است و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا دست پر و با سه امتیاز از تبریز به مشهد بازگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mxly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سرمربی لیگ برتری از پلیس فتا