تاریخ انتشار: 1395/07/22 14:29
کد خبر: 255990

پیروز قربانی می تواند سردار بوکان را از بحران خارج کند!

تیم فوتبال سردار نماینده شایسته شهر بوکان در این فصل مسابقات در گروه سوم قرار دارد.
پیروز قربانی می تواند سردار بوکان را از بحران خارج کند!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این تیم که ابتدای فصل حواشی خاصی رو پشت سر میگذاشت در دوهفته مانده به شروع مسابقات هدایت تیم را به پیروز قربانی سپردند،مردی که سابقه بسیار درخشانی در امر بازیکنی داشت و در سال اولی که سرمربی گری رو تجربه می کند، هدایت سردار بوکان را به عهده گرفته است.این تیم  متاسفانه با عجله بسیار بسته  و وارد مسابقات شد و به همین دلیل نتوانستند در دوره بدنسازی به خوبی بهره کلفی ببرند اما به هر حال وارد مسابقات شدند.

با توجه به پیشینه تیم سردار در فصل گذشته از قبل پیش بینی می شد که در هر بازی رکورد خود را جا به جا کنند.فصل قبل شاهد بودیم که برای بازیهای این تیم 13 یا 14 هزار هوادار عاشق بوکانی به ورزشگاه میرفتند و ورزشگاه را از تماشگر پر می کردند.فصل را خیلی خوب آغاز کردند و در پنج بازی توانستند 7 امتیاز کسب کنند البته با کمی دقت روی تیم سردار بوکان متوجه این می شویم که سردار در خارج از خانه به نسبت خانه، با افت فاحشی روبه روست.

تیم سردار در خانه و مقابل دیدگان تماشگران خود فشار زیادی را به تیمهای حریف می آورند و با توجه به مصاحبه با مربیان و بازیکنان تیم حریف، بیشتر این فشار برای این است که تماشگران بوکانی 90 دقیقه بدون توهین به تیم حریف فقط تیم خود را تشویق می کنند به همین خاطر باعث می شود تیم حریف از نظر روحی و روانی در فشار قرار بگیرد و عقب بنشیند.

این تیم در زمین خودش توانست کاسپین قزوین و کارا شیراز را شکست دهد اما با ریشه یابی روی این تیم می فهمیم که در خارج از خانه حرفی برای گفتن ندارد نه فوتبالی نه امتیازی، در هرمزگان مقابل آلومینیوم متوقف شدند به شاهین ماهشهر و شاهین بوشهر باختند و در بازی آخر در بوشهر بازی را سه بر یک به شاهین شهرداری این شهر واگذار کردند علی رغم این که تیم حریف دقایقی را 10 نفره بازی می کردند.

باید دید پیروز قربانی مربی دوست داشتنی بوکان چه عملکردی دارد و اینکه در این هفته آنها باید در همدان به مصاف شهرداری این تیم بروند و این تیم در 5 بازی موفق شده 8 امتیاز کسب کند و 4 جدول است و شرایط خوبی را دارند و همدانی ها 30 درصد از قرار دادهای بازیگن خو را پرداخت کردند تا بازیکنان با روحیه خوبی وارد مسابقات شوند.

بدون شک این بازی برای سردار سخت بوده و باید دید شاگردان پیروز قربانی از چه حربهای استفاده خواهند کرد.به نظر میرسد اگر آنها با یک تساوی از همدان به بوکان برگردند نتیجه ای قابل قوبل گرفته اند.

شرایط جدول در این گروه پیچیده است و اگر سردار موفق نشود در این بازی نتیجه لازم را بگیرد و از آن طرف تیمهای پایین تر نتیجه بگیرند ممکن است از رتبه 7 به رتبه 10 سقوط داشته باشد و.باید دید هوادران بوکانی در این بازی تیم خود را تنها می گذارند یا خیر و پیروز قربانی چه نتیجه ای کسب میکند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rydwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلالی: اگر قراداد و پاداش بازیکنان پرداخت نشود مختارید در تمرینات شرکت نکنید!