تاریخ انتشار: 1395/07/22 17:26
کد خبر: 255939

در آستانه شهرآورد اصفهان؛ نگاهی به تقابل های سپاهان و ذوب آهن

مروری بر بازی های قبلی سپاهان و ذوب آهن.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، روز شنبه در هفته هشتم لیگ برتر دو تیم قدیمی و اصفهانی ایران یعنی سپاهان و ذوب و آهن به مصاف هم می روند، تا شهرآورد مهم اصفهان برگزار شود.

سپاهان و ذوب آهن تاکنون 55 دیدار مقابل یکدیگر برگزار کردند که سهم سپاهانی ها 20 پبروزی بود و 15 بازی هم به سود ذوب آهن پایان یافت. 20 بازی هم نیز با تساوی به پایان رسید. سپاهان در شهرآورد اصفهان موفق شده 65 گل به ثمر برساند و ذوب آهن نیز 53 گل به ثمر رسانده تا آمار تقابل این دو تیم کاملا به سود زردپوشان اصفهانی باشد.

در لیگ این دو تیم 30 بازی به مصاف هم رفتند که 13 برد حاصل کار سپاهان بود، 9 برد برای ذوب آهن و 8 بازی هم با تساوی به پایان رسید. اما در جام حذفی ذوب آهن عملکرد بهتری داشت، دو تیم در جام حذفی 5 بار به مصاف هم رفتند که سپاهان فقط 1 بازی را پیروز شد و ذوب آهن به 4 پیروزی دست یافت. سایر بازی های دو تیم در رقابت های دیگر بود.

ذوب آهن 5 سال است که موفق نشده در لیگ برتر سپاهان را شکست دهد. در 11 بازی آخر دو تیم که در لیگ برتر برگزار کردند، 5 بازی مساوی شد و 6 بازی را هم سپاهان پیروز شد. البته ذوب آهنی ها سال گذشته در جام حذفی موفق شدند سپاهان را شکست دهند اما این پیروزی در آمار لیگ برتر به حساب نمی آید و طبق آمار لیگ، سپاهان 5 سال است هیچ شکستی مقابل ذوب آهن متحمل نشده.

مهدی رجب زاده بازیکن ذوب آهن با 5 گل زده بهترین گل زن تاریخ دربی اصفهان است. محرم نویدکیا و ادموند بزیک از سپاهان با 4 گل زده در رده دوم قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op9bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه درباره محرم در محرم