تاریخ انتشار: 1395/07/22 19:39
کد خبر: 255907

کاظم کرامتی: از سینکی انتظار داریم تا کلین شیت هایش را ادامه دهد

مربی دروازه بانان خیبر خرم آباد از رضایت خود نسبت به عملکرد روزبه سینکی خبر داد.
کاظم کرامتی: از سینکی انتظار داریم تا کلین شیت هایش را ادامه دهد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، کاظم کرامتی مربی دروازه بانان خیبر خرم آباد درخصوص آخرین وضعیت تیمشان به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: خداروشکر تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد. با ورود اقای حقدوست بازیکنان از روحیه و انگیزه فراوانی برخوردار شده اند.

وی افزود: در ۱۵ روز گذشته تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم که در بازی بانفت مسجد سلیمان این قضیه موج میزد. در این بازی روزبه سینکی همانند بازی قبلی همان چیزهاایی که از ایشان انتظار داشتیم به خوبی انجام دادن و یکی از ارکان پیروزی تیم بودند. علاوه بر اقای سینکی٬ ارمان رشیدی و علی باز گیر در تمرینات به خوبی کار میکنند و منتظر فرصت هستند.جا دارد از اقای صادق نادر پور که زحمات زیادی برای تیم کشیده اند تشکر کنم. ایشان به علت مصدومیت نتوانستیم در خدمتش باشیم و ارزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان داریم تا هرچه زودتر در خدمت ایشون باشیم.

وی ادامه داد: شرایط مالی تیم هم تا حدودی بهتر شده و مطمئن باشید که در اینده نه چندان دور تمامی مشکلات بر طرف میشود. به امید خدا در هفته های بعدی از خیبر بیشتر میشنوید که روی نوار پیروزی قرار میگیرد همانند این دو هفته اخیر. این هفته بازی بسیار سخت و نفسگیری با تیم خوب مس کرمان داریم که چندین بار این تیم را انالیز کرده ایم و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرده ایم و سعی کردیم تمرینات را بر اساس تیم حریف کار شود که به این امر دست پیدا کرده ایم.

کرامتی در پایان اشاره کرد: از تماشاگران محترم و خونگرم استان خواهشمندیم برای تیم محبوبشان به ورزشگاه بیایند و تیم را مورد حمایت قرار دهند تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

مصاحبه: "سیامک کوهگرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dar7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبه سینکی: داوود حقدوست بهترین گزینه برای خیبر بود
اختصاصی/