تاریخ انتشار: 1395/07/22 19:47
کد خبر: 255903

صبا بدون 4 بازیکن اصلی مقابل فولاد

صبای قم در غیاب چهار بازیکن اصلی فردا به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
صبا بدون 4 بازیکن اصلی مقابل فولاد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، لیگ برتر پس از وقفه 23 روزه فردا با دو مسابقه از سر گرفته می‌شود که در یکی از آنها فولاد خوزستان و صبای قم از ساعت 17:10 در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

صبا بعد از پنج تساوی و یک باخت تا هفته ششم، در دیدار اخیرش مقابل سایپا به برتری یک بر صفر رسید اما فردا بدون احمد حسن‌زاده، مسعود حق‌جو، حمیدرضا دیوسالار و کریم اسلامی چهار بازیکن تاثیرگذار خود باید بازی کند که همین مسئله کار آنها را سخت خواهد کرد؛ حق‌جو و دیوسالار در خط دفاعی مهره‌های اصلی و موثر این تیم هستند و کریم اسلامی نیز با دو گل و گرفتن یک پنالتی و احمد حسن‌زاده نیز با زدن دو گل و دادن یک پاس گل از عوامل امتیازگیری تیم مرفاوی بودند.

 

در نبود این بازیکنان تغییرات زیادی در ترکیب صبا به وجود می‌آید؛ حامد لک همچون بازی‌های قبل دروازه‌بان است؛ هاشم بیک‌زاده و میرهانی هاشمی دو مدافع میانی این تیم هستند و در سمت راست و چپ خط دفاعی به ترتیب قاسم دهنوی و پویا سیف‌پناهی بازی می‌کنند که البته دهنوی در هفته اخیر کمتر در تمرینات گروهی بود.

 

وحید علی‌آبادی و میلاد ابطحی دو هافبک دفاعی صبا در سه بازی قبل احتمالا برابر فولاد نیز از ابتدا بازی خواهند کرد و جلوتر از آنها سید مهدی حسینی و کیوان امرایی به میدان می‌روند.

 

در نبود احمد حسن‌زاده به نظر می‌رسد منصور تنهایی گزینه صبا باشد که پشت سر رضا عنایتی بازی خواهد کرد؛ این امکان نیز وجود دارد به جای تنهایی، سید علی فاطمی از ابتدا برابر فولاد به کار گرفته شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ox5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین سرخ پوشان اهواز