تاریخ انتشار: 1395/07/22 21:40
کد خبر: 255865

توخل: برای هیچکس درخواست کارت قرمز نکردم

بروسیا دورتموند در بازی آغازین هفته هفتم بوندسلیگا روز جمعه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک باید به مصاف هرتابرلین برود.
توخل: برای هیچکس درخواست کارت قرمز نکردم

، توخل در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:" در حال حاضر داشتن 16 بازیکن اصلی در بازی فردا در هاله ای از ابهام قرار دارد و تعدادی بازیکن از تیم جوانان اضافه خواهیم کرد.

پیژچک، راموس، سوکراتیس، بندر، رویس و شورله بازی فردا را از دست خواهند داد. اوبامیانگ به دلایل شخصی تمرینات امروز (پنجشنبه) را ترک کرد ولی در بازی فردا حضور خواهد داشت. اریک دورم هنوز راه طولانی برای بهبودش در پیش رو دارد. مارک باترا و عثمان دمبله آماده بازی هستند. اوضاع برای بندر به خوبی پیش می رود اما هنوز زمان زیادی برای برگشت نیاز دارد."

 

XmGlqEX4UrPj

در واکنش به انتقادات مربی هرتا در مورد صحبت های توخل در مورد وضعیت داوری، سرمربی زنبورها گفت:" برایم غافلگیر کننده بود که صحبت های من در مورد خطاهایی که بر روی بازیکنان انجام می شود را اینقدر در بوق و کرنا کنند.

من صرفا فقط تعداد خطاهای انجام شده توسط بازیکنان لورکوزن را بر اساس آمار بازی خواندم. من درخواست کارت قرمز یا هیچ چیز دیگری برای کسی صادر نکردم.

انتقاد من تنها بر عدم تعادل بین تعداد خطاهای انجام شده توسط ما و حریفان بود. از نظر من 20 خطا در هر بازی بیش از حد است. با وجود تمام جو رقابتی ای که وجود دارد، فکر نمی کنم اینگونه بازی کردن درست باشد."

 

سرمربی 43 ساله مشکی و زردها در مورد وضعیت تیم حریف گفت:" هرتا در فاز تدافعی بسیار منظم عمل می کند و نیاز به صبر زیادی برای شکستن این دفاع منظم خواهیم داشت. در سمت دیگر آن ها در فاز تهاجمی نیز بسیار موثر ظاهر می شوند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyb9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بوندسلیگا/ شکست دورتموند مقابل لورکوزن با درخشش هرناندس