تاریخ انتشار: 1395/07/22 21:52
کد خبر: 255859

ناصری: مشهدی ها بیایند تا استقلال را ببریم

یکی از دیدارهای جذاب هفته هشتم تقابل شاگردان منصوریان و فرهاد کاظمی در مشهد است.
ناصری: مشهدی ها بیایند تا استقلال را ببریم

، محمد ناصری دروازه بان سیاه جامگان درباره رویارویی با تیم آبی پوشان پایتخت گفت: بازی با استقلال از حساسیت خاصی برخوردار است و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز مقابل یکدیگر حاضر می شوند تا شرایطشان را در جدول بهبود ببخشند. وقفه های ایجاد شده در لیگ حساسیت بازی ها را پایینتر آورده اما بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. تمام تمرکزمان را برای این بازی می گذاریم تا بتوانیم خوب و محکم بازی کنیم و  در نهایت با پیروزی زمین را ترک کنیم.

ناصری شرایط حضورشان در رتبه ششم جدول را اینطور توصیف کرد: شرایط جدول، شرایط درستی نیست چون به نظرم رقابت ها از هفته هفتم استارت خورده و در واقع از این بازی تا نیم فصل کسب نتایج مهم است.  ما در این دیدار برای سه امتیاز مقابل آبی پوشان حاضر می شویم. در این بازی شرایط به نفع ماست و ما باید میزبانی مان در این دیدار نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم رتبه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

دروازه بان سیاه جامگان در پایان گفت: از هواداران مشهدی می خواهم که در این بازی برای تشویق تیمشان حضور پیدا کنند چراکه سیاه جامگان برای کسب برد در این بازی به تشویق و حمایت همه جانبه آنها نیاز دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl5wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و لطف ناخواسته ای که به منصوریان داشت