تاریخ انتشار: 1395/07/22 23:30
کد خبر: 255850

دیگو آلوس: لطفا دیگر پنالتی‌ ندهید!

دروازه‌بان پنالتی‌گیر والنسیا از هم‌تیمی‌هایش خواست تا در محوطه جریمه دقت بیشتری داشته باشند و کمتر به حریف پنالتی‌ بدهند.
دیگو آلوس: لطفا دیگر پنالتی‌ ندهید!

 ‌و ‌به نقل از موندو دیپورتیوو، دیگو آلوس مهارت خاصی در مهار ضربات پنالتی‌ دارد. او در بازی هفته‌ گذشته والنسیا برابر اتلتیکومادرید توانست ضربه پنالتی‌ گابی و آنتوان گریزمان را مهار کند.

این دروازه‌بان برزیلی، 19 پنالتی‌ از 37 پنالتی‌ را مهار کرده است تا آمار درخشان و خوبی را در مهار ضربات پنالتی‌ داشته باشد. او در فصل جاری رکورد آندونی زوبی‌زارتا، دروازه‌بان اسطوره‌ای بارسلونا را شکست و عنوان بهترین پنالتی‌گیر را به نام خودش ثبت کرد. با وجود این رکورد خوب، آلوس از هم‌تیمی‌هایش خواست تا در محوطه جریمه تمرکز بیشتری داشته باشند. او در گفت‌وگو با موندودیپورتیو اظهار کرد: اگر بازیکنان بخواهند به همین شکل پنالتی‌ بدهند، رکورد من تغییر می‌کند. موقع هر پنالتی‌ احساس مسئولیت می‌کنم اما امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق نباشم و حداقل تا چند هفته‌ بازیکنان والنسیا پنالتی‌ ندهند. از آنها می‌خواهم در محوطه جریمه دقت بیشتری داشته باشند و دیگر به تیم حریف پنالتی‌ ندهند.

آلوس ادامه‌ داد: از بچگی تمرین پنالتی‌ داشتم و تکنیک خاصی در این زمینه دارم اما هنوز هم موقع پنالتی‌ها استرس می گیرم و نمی‌خواهم این شرایط را تجربه کنم.

این دروازه‌بان در پایان درباره وضعیت والنسیا نیز گفت‌: در حال‌ حاضر در یک موقعیت گذرا هستیم. مربی عوض شده و آقای چزاره پراندلی به تیم ما آمده است. او اکنون در حال‌ آشنایی با بازیکنان است. امیدواریم اقدامات پراندلی جواب بدهد و  بتوانیم به شرایط خوب گذشته بازگردیم.

بعد از جدایی کلودیو براوو از بارسلونا و پیوستن او به منچسترسیتی زمزمه‌های زیادی درباره حضور آلوس در بارسلونا شنیده شد اما در نهایت باشگاه کاتالانی، جاسپر سیسلسن هلندی را به خدمت گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nx56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریژمان: پاری سن ژرمن؟ نه، در مادرید خوشحالم