تاریخ انتشار: 1395/07/23 13:03
کد خبر: 255799

روزبه خمان: برای بازی با مس کرمان برنامه داریم/ هواداران خیبر تنهایمان نگذارند

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت که برای بازی با مس برنامه دارند و قصد دارند در این بازی پیروز شوند.
روزبه خمان: برای بازی با مس کرمان برنامه داریم/ هواداران خیبر تنهایمان نگذارند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، روزبه خمان مربی تیم خیبر خرم آباد درگفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: با حضور جناب حق دوست بعنوان سرمربی خون تازه ای به رگهای تیم وارد شده است و کادر فنی و بازیکنان سرشار از انگیزه و تلاش شده اند.

وی افزود: خوشبختانه ایشان با زمان کوتاهی که داشتن توانستند روح تیم شدن و بعنوان یک تیم واحد شدن را به مجموعه القاء کنند. ایشان سرشار از انگیزه هستند و این انگیزه را به بازیکنان منتقل کردند. ما تمرینات بسیار خوب و با برنامه ای را داریم انجام میدهیم و بر اساس دو فاکتور؛ 1-توانایی های تیم خودی، 2-نقاط ضعف و قوت حریف اینده، برنامه ریزی شده و انجام میدهیم.

وی ادامه داد: فاکتور تمرینات این روزهای خیبر، هدفمند و برنامه ریزی شده است که گواه این قضیه بازی خوب و حساب شده مقابل نفت مسجد سلیمان بود. در این بازی تیم خیبر با ارائه ی یک بازی تهاجمی و حساب شده موفق شدیم تا دقیقه 20 دو گل به ثمر برسانیم. نکته ی قابل توجه این بازی اضافه شدن دو بازیکن تهاجمی در ادامه بازی بود، با توجه به اینکه دو گل از حریف در خانه ی خودش جلو بودیم نشان از تفکر کاملا فوتبالی و منطقی از سوی سرمربی تیم خیبر دارد.

 وی درخصوص بازی این هفته خیبر نیز گفت: کادر فنی با آنالیز دقیق  تیم مس کرمان برنامه ی خوبی برای این تیم داریم و انشاا... با لطف خدا و حمایت تماشاگران خوب و فهیم مان یک بازی خوب وزیبا را خواهیم دید. از نکات مهم حال حاضر خیبر اینکه تمام بازیکنان بسیار با انگیزه وپر تلاش کار میکنند و حاشیه امنیت برای هیچ بازیکنی نیست و با توجه به نیاز هر بازی و تمرینات بازیکنان در طول هفته نفراتی را جهت هر بازی روانه ی میدان می شوند که برایمان مثمر ثمر باشند.

خمان در پایان اشاره کرد: در پایان کمال تقدیر و تشکر را از مدیریت تیم دارم که شرایط خوبی را با انتخاب خوب و شایسته شان برای تیم فراهم کردند. از شما نیز بابت این گفتگو تشکر می کنم.

مصاحبه: "سیامک کوهگرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oxqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهاب دارایی: حضور داوود حق دوست بمب روحیه بود
اختصاصی/