تاریخ انتشار: 1395/07/23 13:37
کد خبر: 255792

پیش بازی هرتابرلین-دورتموند/ زنبورها در پی کسب سه امتیاز خارج از خانه

در هفته هفتم بوندسلیگا امروز هرتابرلین به مصاف دورتموند خواهد رفت.

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، هفته هفتم بوند سلیگا امروز هرتابرلین راس ساعت 22:00 امشب به وقت ایران به مصاف هرتابلین خواهد رفت.

دورتموند اکنون در رده‌ سوم جدول بوندسلیگا قرار دارد و بایرن مونیخ و هرتابرلین در جایگاه نخست و دوم در جدول قرار دارند و از مدعیان قهرمانی است که در مجموع 6 بازی توانست 12 امتیاز را کسب کند البته تیم مقابل هرتابرلین هم از در وضعیت مناسبی به سر می‌برد که توانست بعد از 46 سال فصل را به خوبی آغاز کند و در این فصل با گذشت 6 هفته به 13 امتیاز برسد و بعد از بایرن مونیخ 16 امتیازی از مدعیان اصلی قهرمانی بوندسلیگا است.

مصدومین این دیدار برای دورتموند بونمان، بندر، دورم، گریرو، پیشچک، سوکراتیس، سوبوتیچ، کاسترو، رویس، شورله، راموس است. برای  هرتابرلین هم پکاریک، باوم یوهان، داریدا کوربر، دودا، کوهلز، لوستن برگر، شیبر است.

هر دو تیم تاکنون 5 بار به دیدار یکدیگر رفتند که دورتموند توانست به 3 پیروزی برسد، و هرتابرلین فقط در سال 2014 توانست به یک برد برسد و هرتابرلین بیش از  2 سال است که نتوانسته دورتموند را شکست دهد

پاتریک دیتریش امشب حساس‌ ترین دیدار بالای جدول بوندسلیگا بین دیدار هرتابرلین و دورتموند سوت خواهد زد. این دیدار امشب به صورت زنده از شبکه شبکه ورزش پخش خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy5z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: برای هیچکس درخواست کارت قرمز نکردم