تاریخ انتشار: 1395/07/23 14:01
کد خبر: 255788

برانکو: رضائیان یکی از گزینه های ترکیب اصلی است اما ماهینی چیز دیگری است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت سال قبل قهرمانی را از ما گرفت و فردا کلیدی ترین بازی را داریم.
برانکو: رضائیان یکی از گزینه های ترکیب اصلی است اما ماهینی چیز دیگری است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر گفت:‌ ابتدا جا دارد ایام سوگواری را خدمت مردم ایران تسلیت عرض کنم. خیلی وقت بود همدیگر را اینجا ندیدیم و یادم رفته بار آخری که در نشست حاضر شدم کی بود. به تیم ملی بابت نتایج درخشانی که کسب کرد، تبریک می‌گویم.

برانکو ادامه داد: بعد از یک ماه دوباره کار را از نو شروع می‌کنیم اما ما در ایام گذشته هم تمرینات خود را برگزار کردیم و با بازیکنانی که در اختیار داشتیم کارها را به صورت منسجم پیش بردیم و بازیکنان الان آماده هستند. در این میان مسئله مهم این است که همه بازیکنان سالم هستند و ملی‌پوشان هم سالم به تمرینات برگشتند هر چند که طبیعی است خسته باشند. به هر حال این مسائل باعث رضایت من است و یک مسئولیت مثبتی با این بچه‌ها دارم. باید بگویم الکس پال یانسکی بهبود پیدا کرده اما قطعا فردا با ما نخواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: به جرات می‌توانم بگویم مسابقه فردا یکی از کلیدی‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات ماست. نفت تهران سال قبل قهرمانی را از ما گرفت. ما در برهه قبلی سه بازی بسیار سخت مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان داشتیم و فردا هم در یک مسابقه دشوار با تیم رده سوم جدول نفت تهران بازی می‌کنیم. حریف‌مان تیم محکم و سرسختی است که امسال نتایج خوبی کسب کرده است. به طور کامل می‌دانیم چه چیزی در اختیار داریم و در سه بازی آینده با حداکثر توان و تلاش به میدان می‌رویم تا بهترین امتیاز را کسب کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس هر گاه روند صعودی طی کرده با تعطیلات لیگ مواجه شده و آیا این موضوع از نظر انگیزشی و روحیه به ضرر پرسپولیس هست یا نه، تصریح کرد: با حرف شما موافقم چرا که این وقفه‌ها برای تیم‌ها و بازیکنان خوب نیست. الان ما دوباره باید سه بازی کنیم و نزدیک یک ماه تعطیل شویم و در این میان کاری از دست ما برنمی‌آید و باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم. اما شما خبرنگاران شاهد هستید که ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همانطور که مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان بازی کردیم و به اوج آمادگی رسیدیم. هر چند که دوباره لیگ بعد از ۳ ماه تعطیل می‌شود.

برانکو در مورد آخرین وضعیت گولج افزود: این بازیکن از تعطیلات قبلی از ایران خارج شد و در تمرینات غایب است و همه تکلیف‌های این بازیکن به عهده باشگاه است.

وی در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش در غیاب بازیکنان ملی‌پوش و اینکه با جدایی گولج چه تدابیری برای حل مشکلات خط دفاعی تیمش دارد، تصریح کرد: همواره تیم را مورد ارزیابی و آنالیز قرار می‌دهم. علاوه بر اینکه بازیکنان را زیر نظر دارم به تقویت احتمالی تیم هم فکر می‌کنم. در حال حاضر امکان انتخاب بازیکن مناسبی را در این پست نداریم. متاسفانه پال‌یانسکی هم مصدوم شده و باید منتظر نیم‌فصل باشیم. البته برای حل این مشکل هم راهکارهایی مدنظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با درخشش رامین رضائیان در تیم ملی و اینکه آیا احتمال دارد از او در ترکیب سابق استفاده کنم، گفت: رضائیان یکی از بازیکنان کاندیدای حضور در ترکیب ثابت است. همانطور که سایر بازیکنان هم این شرایط را دارند. در حال حاضر حسین ماهینی عملکرد خوبی دارد و فعلا این بازیکن در اولویت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pza5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو دست بردار نیمکت نشینی رضائیان نیست!