تاریخ انتشار: 1395/07/23 15:08
کد خبر: 255779

تکسیرا: تعطیلات لیگ برتر برایمان مزاحمت ایجاد می‌کند/هواداران تراکتورسازی هیچ حساسیتی در مورد فغانی ندارند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد دیدار تیمش مقابل سایپا جذاب و تماشایی خواهد بود.
تکسیرا: تعطیلات لیگ برتر برایمان مزاحمت ایجاد می‌کند/هواداران تراکتورسازی هیچ حساسیتی در مورد فغانی ندارند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: فردا یک بازی خیلی خوب بین دو تیم قدرتمند برگزار خواهد شد. به نظر من دو مربی خوب ایرانی مقابل هم قرار می‌گیرند، به همین خاطر بازی سختی را شاهد خواهیم بود و آرزو می‌کنم بازی جذاب و تماشایی باشد. همچنین امیدوارم یک نتیجه عادلانه در زمین رقم بخورد و برنده، تیمی باشد که عالی بازی می‌کند. امیدوارم تیم برنده هم تراکتورسازی باشد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به عدم استفاده از بازیکنان این تیم در ترکیب تیم ملی تأکید کرد: من در مورد تیم ملی نمی‌توانم حرفی بزنم، زیرا سرمربی ایران،‌کی‌روش است و او باید بگوید چه کسی بازی کند، اما مسلماً به‌عنوان عضوی از تراکتورسازی، دوست دارم بازیکنانم به میدان بروند. البته کی‌روش هم برای عدم استفاده از این بازیکنان، دلایل خودش را دارد.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر و تأثیر آن بر عملکرد تراکتورسازی گفت: هیچ وقت چنین تعطیلاتی برای هیچ تیمی خوب نیست به‌خصوص برای تیم‌های بالای جدول که سه بازی انجام دهند و یک ماه تعطیل باشند. این تعطیلات یک نوع مزاحمت برای ما به حساب می‌آید، اما متأسفانه کاری نمی‌شود انجام داد و ما تابع هستیم. با این حال نکته خوب این است که تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفته و این مسئله، خیلی خوب است. ما هم باید بپذیریم تعطیلات وجود دارد و با آن کنار بیاییم.

یکی از خبرنگاران از مربی تراکتورسازی در مورد انتخاب علیرضا فغانی به‌عنوان داور دیدار این تیم مقابل سایپا و اعتراض هواداران در فضای مجازی سؤال پرسید که این بار به جای میگوئل، مدیررسانه‌ای تیم تراکتورسازی پاسخگو بود و گفت: هواداران تراکتورسازی هیچ حساسیتی در مورد فغانی ندارند. طرفداران تراکتورسازی منطقی هستند و ما فقط انتظار قضاوت عادلانه داریم. فغانی یکی از بهترین داوران ایران است برای کشورمان افتخارات زیادی به‌دست آورده است. مطمئنیم او در بازی با سایپا نیز منصفانه قضاوت خواهد کرد. هواداران ما به خاطر انتخاب فغانی برای این بازی ناراضی نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4darxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک خبر تکراری؛ شروع دوباره لیگ/ دو بازی برای آب شدن یخ تعطیلات