تاریخ انتشار: 1395/07/23 16:32
کد خبر: 255754

جدال پرسپولیس و نفت با چاشنی انتقام/ منصوریان در انتظار دومین پیروزی

در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ‌برتر پرسپولیس و نفت تهران برای رسیدن به صدر جدول دیدار خواهند کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هفته هشتم لیگ‌ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) با برگزاری پنج بازی در شهر مختلف ایران پیگیری می‌شود.

شنبه - ۲۳/ ۷ / ۹۵

پرسپولیسنفت تهران، ساعت ۱۸، ورزشگاه آزادی

مهم‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر را شاگردان برانکو ایوانکوویچ و علی دایی در تهران برگزار خواهند کرد. دو تیم تاکنون عملکرد قابل قبولی را در لیگ برتر داشتند. پیروزی پرسپولیس در این دیدار، سرخپوشان را به صدر جدول می‌فرستد و نفت تهران هم در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند صدرنشین شود. در حال حاضر پرسپولیس با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی، در رده دوم قرار دارد و نفت با ۱۲ امتیاز سوم است.

برانکو در این دیدار هر 6 ملی‌پوش خود را در اختیار دارد. البته حضور پنج نفر از این بازیکنان در ترکیب اصلی دیدار با ازبکستان و کره‌جنوبی شاید خوشایند برانکو نباشد چراکه بدون شک فشار زیادی به این بازیکنان وارد می‌شود. پرسپولیس در آخرین بازی رسمی خود مقابل قشقایی شیراز شکست خورده و نفت مقابل مهرگان دره شهر به برتری پرگل دست یافته است. آخرین تقابل دو تیم در فصل گذشته هم با برتری نفت تهران تمام شد تا دست پرسپولیس به جام قهرمانی نرسد. حضور علی دایی و برانکو روی نیمکت دو تیم هم به حساسیت‌های این بازی افزوده است.

سیاه جامگان مشهد – استقلال تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

از دیدارهای مهم این روز می‌توان به بازی شاگردان فرهاد کاظمی و علیرضا منصوریان اشاره کرد. استقلال در آخرین بازی خود در لیگ‌برتر توانست نخستین پیروزی خود را مقابل ذوب آهن به دست بیاورد و به طور موقت از زیر فشارهای موجود بیرون بیاید. البته تیم منصوریان مقابل ذوب آهن هم مشکلاتی را در تیمش داشت و تعطیلات اخیر فرصت مناسبی برای آبی‌پوشان بود تا ایرادهای موجود در تیمشان را برطرف کنند. بزرگ‌ترین غایب استقلال در این دیدار، علی قربانی است که در بازی‌های گذشته نقش کلیدی در پیروزی های تیمش ایفا کرده است.

سیاه‌جامگان مشهد هم پس از پشت‌سر گذشتن حرف و حدیث های فراوان مبنی بر استعفای فرهاد کاظمی، مهیای این دیدار مهم شده است. آن‌ها در هر دو بازی فصل گذشته مقابل آبی‌پوشان شکست خوردند و در این دیدارمی‌توانند به نوار ناکامی‌های خود مقابل این تیم پایان بدهند.

استقلال در حال حاضر با هفت امتیاز و سیاه جامگان با ۹ امتیاز در رده‌های دهم و ششم جدول رده‌بندی هستند.

ذوب آهن – سپاهان، ساعت ۱۷، ورزشگاه فولاد شهر

داربی اصفهان در حالی برگزار می‌شود که تغییرات زیادی را نسبت به هفته هفتم داشته است. یحیی گل محمدی پس از شکست در هفته هفتم مقابل استقلال از هدایت ذوب آهن کنار رفت و مجتبی حسینی به عنوان دستیار او، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و برای نخستین بار در لیگ‌ برتر به عنوان رسمی سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

در سپاهان هم اصغر باقریان از سمت مدیرعاملی این باشگاه کناره‌گیری کرد و محسن طاهری جایگزین او شد. از طرفی عبدالله ویسی هم برای نخستین بار در این داربی به عنوان سرمربی حضور دارد. هرچند ویسی پیش از این به عنوان بازیکن برای سپاهان به میدان رفته است.

دو بازی آخر سپاهان و ذوب آهن به تساوی ختم شده و آخرین پیروزی هم از آن سپاهان بوده است. ذوب آهن با ۶ امتیاز در رده ۱۴ قرار دارد و سپاهان هم با ۱۰ امتیاز چهارم است.

سایپا – تراکتورسازی، ساعت ۱۷، ورزشگاه دستگردی

تقابل یاران حسین فرکی و امیر قلعه‌نویی هم از جذابیت خاص خود برخوردار است. تراکتورسازی به عنوان صدرنشین لیگ‌برتر پا به این دیدار می‌گذارد و بدون شک از حضور هوداران تهرانی هم بهره خواهد برد. تراکتورسازی در صورت ادامه پیروزی‌های خود در لیگ‌برتر کماکان صدر جدول را اختیار خواهد داشت. آن‌ها با ۱۵ امتیاز از هفت بازی صدرنشین هستند.

سایپا با حسین فرکی در لیگ‌برتر نتایج متوسطی را کسب کرده و پیروزی در این دیدار جدول رده بندی را دست خوش تغییر می‌کند و موجب سقوط احتمالی تراکتورسازی از صدر جدول شود. این تیم هم با ۷ امتیاز در رده نهم جدول است.

برنامه هفته هشتم لیگ‌برتر به این شرح است:

پرسپولیس – نفت تهران، ساعت ۱۸، ورزشگاه آزادی

‌سیاه جامگان مشهد – استقلال تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

ذوب آهن – سپاهان، ساعت ۱۷، ورزشگاه فولاد شهر

سایپا – تراکتورسازی، ساعت ۱۷، ورزشگاه دستگردی

ماشین‌سازی تبریز – استقلال خوزستان، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه بنیان دیزل

هفته هشتم لیگ‌برتر هم روز یکشنبه با دیدار گسترش فولاد و پدیده مشهد به پایان می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8w79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری عجیب بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلالی ها!