تاریخ انتشار: 1395/07/24 13:29
کد خبر: 255608

میثم نقی زاده: در خونه به خونه کار راحتی داریم چون بابلی ها فوتبال فهم هستند

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که سابقه حضور در تیم های پرسپولیس، گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز و پدیده مشهد را دارد، معتقد است فوتبال فهمی بابلی ها سبب شد تا این تیم کار راحت تری در پیش داشته باشد.
میثم نقی زاده: در خونه به خونه کار راحتی داریم چون بابلی ها فوتبال فهم هستند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، میثم نقی زاده در خصوص بازی خونه به خونه مقابل ایرانجوان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل سه کارته بودن نتوانستم مقابل ایرانجوان به میدان بروم ولی تیم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و فقط در زدن ضربات آخر موفق نبودیم.

نقی زاده در ادامه افزود: آقای مرزبان و سایر مربیان در طی یک هفته اخیر به خوبی نفت مسجد سلیمان را آنالیز کردند و با شناخت کامل مقابل این تیم به میدان می رویم ولی لازم است عنوان کنم این سایر تیم ها هستند که باید خونه به خونه را آنالیز کنند تا شکست مان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان را نیز مانند راه آهن تهران شکست می دهید گفت: در فوتبال امکان کسب هر نتیجه ای می رود و ممکن است با هر نتیجه عجیبی بازی را به سود خود به پایان برسانید ولی مهم کسب سه امتیاز این دیدار است و تلاش می کنیم برنده این بازی باشیم.

هافبک سختکوش خونه به خونه پس از از دست رفتن چند پنالتی برای این تیم، موفق شد مقابل راه آهن پنالتی اش را به ثمر برساند. ولی در خصوص اینکه با این شرایط پنالتی زن اول تیم کیست، گفت: آقای مرزبان از بنده خواست پشت پنالتی بروم و خدا را شکر موفق به گلزنی شدم ولی بزرگترین بازیکنان جهان نیز پنالتی خود را به هدر دادند و شک نکنید هر بازیکنی که پشت توپ قرار می گیرد دوست ندارد پنالتی اش را خراب کند. اینکه پنالتی زن اول خونه به خونه کدام بازیکن است را هم مربیان تشخیص می دهند.

میثم نقی زاده در خصوص جایگاه پایان فصل تیمش گفت: باید یک پروسه 34 هفته ای سپری شود و تنها 9 هفته از آن گذشته است. تیم های زیادی برای کسب سهمیه لیگ برتر دندان تیز کرده اند ولی ما کاری به آنها نداریم و سعی می کنیم با برنامه ای که مربیان برای هر بازی در نظر می گیرند، برنده از زمین خارج شویم و در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر بگیریم.

نقی زاده در ادامه افزود: خوشبختانه مدیریت باشگاه توجه دلسوزانه ای به تیم دارند و از هر نظر کم و کاستی نمی بینیم که جای تقدیر دارد و از برادران حسن زاده بابت حمایتی که از تیم دارند، نهایت تشکر را دارم.

هافبک خونه به خونه در پایان گفت: خوشبختانه خونه به خونه هوادارانی دارد که فوتبال را خوب تشخیص می دهند و این مسئله کار را برای ما خیلی راحت کرده است. خوشبختانه در کل بابل این عزم بوجود آمده است تا خونه به خونه لیگ برتری شود. از حمایت تک تک این عزیزان نهایت تشکر را دارم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با صعود تیم به لیگ برتر زمینه خوشحالی تمام دوستداران تیم را فراهم کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebebp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیاه جامگان – استقلال/ جدال علی منصور با پرسپولیس ثانی در ثامن