تاریخ انتشار: 1395/07/24 15:41
کد خبر: 255569

سعید ابراهیم پور: هیچ مذاکره ای با مدیران خونه به خونه نداشتم

تیم ایرانجوان بوشهر در هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان توانست در ورزشگاه خانگی خود خونه به خونه بابل را متوقف سازد تا رکورد شکست ناپذیری‌ خود را مقابل هوادارانش حفظ کند. سعید ابراهیم پور، دروازبان بوشهری ها در این مسابقه بارها با سیوهای خوبش مانع باز شدن دروازه تیمش شد.
سعید ابراهیم پور: هیچ مذاکره ای با مدیران خونه به خونه نداشتم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سعید ابراهیم پور در مورد شرایط بازی با خونه به خونه به خبرنگار بانک ورزش گفت: بچه ها در ابتدای فصل با هم قسم شده بودند که علیرغم تمام مشکلات در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی بازنده نباشند و شکر خدا تا به امروز به قولمان پایبند بودیم. بازی مقابل خونه به خونه بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند تا پیروز میدان لقب بگیرند. البته ما در این دیدار از حضور دو مدافع میانی اصلی خود محروم بودیم که شکرخدا نفرات جانشین به خوبی جای آنها را پر کردند.

گلرایرانجوان در مورد موقعیت های زیاد خونه به خونه گفت: نه اینطور نبود که آنها حاکم مطلق میدان باشند. بازی کاملا پایاپای بود ولی آنها یکی دو موقعیت بیشتری را روی دروازه ما ایجاد کردند.

ابراهیم پور با بیان اینکه از نظر مالی شرایطمان مثل سابق و حتی بدتر از سال های گذشته است، ادامه داد: تیم ما بازیکنان جوانی دارد که جزو بازیکنان اصلی تیم هستند و واقعا با این پتانسیل و این همه هوادار حیف است که به این تیم کمک نشود. بوشهر منابع مالی عظیمی دارد که می توانند به این تیم کمک کنند ولی نباید زمان را از دست بدهند و نگذارند که کار از کار بگذرد.

ابراهیم پور در مورد حضور در بازی خونه به خونه و شایعه مذاکره با این تیم افزود: نه هیچ مذاکره ای با این تیم نداشتم و تنها به دلیل اخراج در بازی مقابل فجر از کادرفنی اجازه گرفتم تا به شهرم بروم و به دلیل بازی خونه به خونه به عنوان هوادار بازی این تیم را از نزدیک تماشا کردم.

گلر ایرانجوان در مورد بازی پیش رو برابر استقلال اهواز گفت: به نظر من این جنگ ندارهاست زیرا هر دو تیم از نظر مالی با مشکل مواجه هستند. استقلال اهواز در بازی قبل شکست خورد و بدون شک برای پیروزی به میدان می آید و هیچ نتیجه ای هم غیر از برد برای ما قابل قبول نیست. به همین دلیل فکر می کنم بازی زیبایی از آب در بیاید.

سعید ابراهیم پور در پایان از هواداران که با وجود تمام مشکلات از آنها حمایت می کنند تشکر کرد و ادامه داد: از همین جا از زحمات شهرام بوشهری، مربی دروازه بانان تیم ایرانجوان که به مانند یک دوست در کنار من است و دانشش را در اختیارم می گذارد قدردانی و تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xynvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار ایرانجوان بوشهر-خونه به خونه
اختصاصی/