تاریخ انتشار: 1395/07/24 16:09
کد خبر: 255561

نگاهی به هفته دهم لیگ یک/ جدال حساس سرخابی ها در انزلی

دو تیم ریشه دار و پرطرفدار، پس از سالها دربی مهیج شمال کشور را برگزار خواهند کرد.
نگاهی به هفته دهم لیگ یک/ جدال حساس سرخابی ها در انزلی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ملوان و نساجی در دهه های گذشته مخصوصا در اوایل دهه هفتاد بارها در سطح اول فوتبال کشور باهم بازی کرده بودند اما در سالهای اخیر دیداری نداشتند.

نساجی با وجود مشکلات مالی، بازیهای خوبی به نمایش می گذارد و نتایج شایسته و قابل قبولی کسب کرده است.

شاگردان فکری پس از کسب سه برد متوالی و صعود به رتبه پنجم جدول، با انگیزه بالایی رهسپار انزلی شدند و امیدواری زیادی به کسب امتیاز دارند.

ملوان نیز در هفته های اخیر پر نوسان ظاهر شده و شاگردان مایلی کهن در بازیهای خانگی برنده و در بازیهای خارج از خانه بازنده بوده اند.

حسین شنانی، پوریا غلامی و شهاب کرمی، سه بازیکن ثابت و تاثیرگذار ملوان به علت محرومیت در این بازی حضور ندارند.

خونه به خونه مازندران - نفت مسجدسلیمان

شاگردان مرزبان در بازی خانگی قبل از دربی مازندران در مصاف با نفت مسجد سلیمان به دنبال کسب سه امتیاز هستند. شاگردان بختیاری زاده نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و در بحران به سر می برند.

فولاد یزد - سپیدرود رشت

رشتی ها با کادر فنی جوان و بومی خود تا اینجا فراتر از انتظار ظاهر شده و علی رغم مشکلات مالی و تعطیلی چند باره تمرین، با اقتدار در صدر جدول به سر می برند. یزدی ها نیز با روی کار آمدن کادر فنی جدید در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کردند. حسین کعبی بازیکن باتجربه رشتی ها، غایب بزرگ این دیدار است.

آلومینیوم اراک - اکسین البرز

اراکی ها که هفته هاست نتایج خوبی نمی گیرند و از صدر جدول فاصله گرفتند چشم به سه امتیاز دیدار خانگی با تیم دوم جدول دارند که هفته قبل با گل دقایق پایانی، از شکست خانگی برابر فولاد یزد گریختند.

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان

سیرجانی ها که هفته قبل در دیدار خانگی برابر بادران غافلگیر شده و با شکست، صدر جدول را از دست دادند در دربی کرمان برابر رفسنجانی ها قرار می گیرند که حالا سرمربی کروات فصل قبل خود را روی نیمکت می بینند.

بادران تهران - فجر سپاسی شیراز

بادران پس از کسب سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه برابر صدرنشین، با روحیه مضاعف به مصاف کاکوهای شیرازی می رود که در این فصل بسیار ضعیف عمل کرده و با نتایج دور از انتظار، در قعر جدول جای دارند.

فجری ها در تلاشند تا غلامحسین پیروانی مربی کهنه کار و باتجربه شیرازی را در راس کادر فنی خود به کار گیرند تا به روزهای خوب خود بازگردند.

خیبر خرم‌آباد - مس کرمان

خیبری ها که پس از انتخاب داوود حقدوست به عنوان سرمربی، دو برد متوالی کسب کردند و از قعر جدول فاصله گرفتند به دیدار شاگردان ابراهیم زاده می روند که تا اینجا چندان خوب کار نکرده و پر نوسان ظاهر شده اند.

پارس جنوبی جم بوشهر - راه‌آهن تهران

شاگردان تارتار که پس از کسب نتایج خوب در ابتدای فصل و صدرنشینی، هفته هاست خوب نتیجه نمی گیرند به مصاف راه آهن می روند که آنها نیز چندان باثبات و مقتدر ظاهر نشده اند.

استقلال اهواز - ایرانجوان بوشهر

دو تیم جوان و کم بضاعت لیگ دسته اول، در حالی به مصاف هم می روند که اهوازیها با شکست سنگین هفته قبل در قائمشهر، در قعر جدول قرار دارند.

نویسنده: "حسین یوسفی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnalj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید ابراهیم پور: هیچ مذاکره ای با مدیران خونه به خونه نداشتم