تاریخ انتشار: 1395/04/25 09:15
کد خبر: 273823

وزیر دادگستری اسپانیا از کمپین های حمایت از مسی انتقاد کرد

عضو کابینه دولت اسپانیا گفت: بارسلونا می خواهد تقلب مسی را کوچک جلوه دهد
وزیر دادگستری اسپانیا از کمپین های حمایت از مسی انتقاد کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، رافائل کاتالا، وزیر دادگستری دولت اسپانیا، از کمپین های تشکیل شده در شبکه های اجتماعی در جهت حمایت از لیونل مسی به شدت انتقاد کرد.

پس از اعلام نظر قطعی دادگاه اسپانیا مبنی بر تقلب مالیاتی لیونل مسی و تعیین مجازات ۲۱ ماه حبس برای این بازیکن، هواداران باشگاه بارسلونا که اغلب اهل کاتالان هستند، هشتگ همه ما لیونل مسی هستیم (#WeAreAllLionelMessi) را در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی بارگذاری کرده اند.

در چند روز گذشته انتقادات گسترده ای نسبت به این کمپین شده و رافائل کاتالا هم آخرین چهره سیاسی و از اعضای دولتی است که اعتراض شدید خود نسبت به این مسئله را اعلام کرد.

وزیر دادگستری کشور اسپانیا انتقاداتی را هم نسبت به مسئولین بارسا بر زبان آورد و آنها را متهم کرد که با این اقدامات قصد دارند تخلف صورت گرفته توسط لیونل مسی را کم اهمیت جلوه داده و دادگاه را تحت فشار بگذارند تا محکومیت سبک تری برای این ملی پوش آرژانتینی در نظر بگیرد.

رافائل کاتالا در پایان گفت: من نه مسی هستم و نه تخلف مالیاتی مرتکب شده ام؛ بنابراین نمی توانم احساس او را کاملاً درک کنم. به نظرم، اکثر مردم کاتالان و هواداران واقعی و منطقی بارسلونا هم با چنین رفتارهایی مخالف باشند.


منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z665j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس لالیگا درباره فوق‌ستاره بارسلونا: مسی جنایتکار نیست