تاریخ انتشار: 1395/07/24 18:06
کد خبر: 255534

اولین برد خارج از خانه استقلال در روز درخشش رحمتی/ کاوه یک گل زد و چند گل نزد

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان به برتری رسید تا نخستین پیروزی خارج از خانه در کارنامه تیم منصوریان ثبت شود.
اولین برد خارج از خانه استقلال در روز درخشش رحمتی/ کاوه یک گل زد و چند گل نزد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر، تیم‌های سیاه‌جامگان و استقلال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه ثامن با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف هم رفتند که شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند. تک استقلال را کاوه رضایی در دقیقه 26 به ثمر رساند. استقلال در این دیدار صاحب موقعیت‌های زیادی شد، اما بازیکنان این تیم به خصوص رضایی به راحتی آنها را از دست دادند.

استقلال با این پیروزی 10 امتیازی شد و موقتا به رده هشتم صعود کرد.

ترکیب سیاه‌جامگان: محمد ناصری، پیام ملکیان، روح‌الله سیف‌اللهی، عبدالرضا زارعی، رضا شربتی، سیدمیثم حسینی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، حمید علی‌عسگری و محمدرضا خانزاده.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جان‌واریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و جابر انصاری.

نیمه اول:

دقیقه 11: خسرو حیدری به‌صورت زمینی توپی را به داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان فرستاد و کاوه رضایی را در موقعیت مناسب برای گلزنی قرار داد، اما توپ این بازیکن با برخورد به مدافع سیاه‌جامگان راهی کرنر شد.

دقیقه 24: جابر انصاری با بیرون پا ارسال خطرناکی را روی دروازه سیاه‌جامگان داشت، اما رضایی نتوانست به این توپ برسد.

دقیقه 26: کاوه رضایی که یک موقعیت مسلم را از دست داده بود، از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ناصری را باز کرد. توپ او پس از عبور از مدافعان به کنج دروازه سیاه‌جامگان رفت.

دقیقه 30: خسرو حیدری به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به مجتبی حقدوست داد.

دقیقه 33: ارسال ایوب کلانتری به داخل محوطه جریمه استقلال رسید، اما ضربه سر مهاجم سیاه‌جامگان پس از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 37: شوت پیام ملکیان از داخل محوطه جریمه استقلال را مهدی رحمتی مهار کرد.

دقیقه 38: اشتباه مدافعان سیاه‌جامگان در یارگیری باعث شد تا کاوه رضایی با ناصری تک به تک شود، اما ضربه مهاجم استقلال میلیمتری از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان باز هم کاوه رضایی را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن نیز توپ را وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد، اما این گل توسط کمک داور مردود اعلام شد، چرا که مهاجم استقلال در آفساید قرار داشت.

نیمه دوم:

دقیقه 51: پاس خوب بازیکنان سیاه‌جامگان به روح‌الله سیف‌اللهی رسید و این بازیکن در موقعیت مناسبی قرار گرفت، اما پادوانی اجازه نداد شوت این بازیکن به سمت دروازه مهدی رحمتی برود.

دقیقه 56: هافبک‌های استقلال توپی عمقی را به جابر انصاری رساندند که ضربه مهاجم آبی‌پوشان را دروازه‌بان سیاه‌جامگان به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: کاوه رضایی که موقعیت‌های زیادی را از دست داده بود، از روی ارسال یعقوب کریمی باز هم صاحب موقعیت شد، اما به شکل عجیب توپش را به بیرون زد. در ادامه و با پاسکاری بازیکنان سیاه‌جامگان، حسین بادامکی در موقعیت مناسب قرار گرفت، اما رحمتی اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

دقیقه 64: فرهاد کاظمی دو تعویض همزمان انجام داد که رضا درویشی به جای حسین بادامکی و سعید دقیقی هم به جای حمید علی‌عسگری وارد زمین شدند.

دقیقه 65: علیرضا منصوریان بختیار رحمانی را بیرون کشید و به جای او فرشید باقری را وارد زمین کرد. نکته قابل توجه اینکه رحمانی به نشانه اعتراض راهی رختکن شد.

دقیقه 67: محمدرضا خانزاده به علت خطا روی فرشید باقری از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: تیم سیاه‌جامگان صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه استقلال به سعید دقیقی رسید، اما ضربه سر این بازیکن را رحمتی دفع کرد.

دقیقه 77: باز هم کاوه رضایی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سیاه‌جامگان قرار گرفت، اما این مهاجم با بی‌دقتی توپ را به بالای دروازه زد. در ادامه بازیکنان سیاه‌جامگان صاحب موقعیت شدند، اما آنها نیز نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه 79: امید ابراهیمی پس از جا گذاشتن یک بازیکن، از پشت محوطه جریمه شوتی زمین محکمی زد که توپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: خروج اشتباه مهدی رحمتی کم مانده بود کار دست استقلال بدهد، اما مدافعان این تیم توپ را دفع کردند.

دقیقه 88: جابر انصاری به‌دلیل ضربه زدن به بازیکن سیاه‌جامگان از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 89: منصور شفیقی از عوامل کادر فنی سیاه‌جامگان توسط داور اخراج شد.

دقیقه 2+90: ایوب کلانتری دومین بازیکن سیاه‌جامگان بود که به دلیل خطا روی کاوه رضایی کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+90: سیدمجید حسینی به جای جابر انصاری وارد زمین شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk7vp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران سیاه جامگان علیه مهدی رحمتی شعار دادند