تاریخ انتشار: 1395/07/24 22:57
فتح قلعه افلاک شدنی است؟
کد خبر: 255434

مس کرمان به دنبال فتح قلعه افلاک!

بعد از یک برد به موقع در هفته قبل بازی های لیگ یک،مسی‌ها این هفته نیز به فکر کسب امتیاز هستند تا ثابت کنند که سرانجام در مسیر امیدواری به سمت حرکت به بالای جدول قرار گرفته‌اند.
مس کرمان به دنبال فتح قلعه افلاک!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اما مس برای انجام این کار در خرم‌آباد و برابر خیبر اصلا کار ساده‌ای ندارد و به مصاف تیمی می‌رود که در دو هفته‌ی گذشته روی نوار پیروزی گام برداشته است.

خیبر البته از آن تیم‌هایی است که لیگ را بسیار بد شروع کرد و از تیم‌های قعر نشین لیگ دسته اول تا دو هفته‌ی پیش محسوب می‌شد.

این تیم که از مشکلات شدید مالی نیز رنج می‌برد، اولین تیمی هم بود که تغییرات را در لیگ یک این فصل برروی نیمکت خود انجام داد و علی نیکبخت سرمربی این تیم به دلیل نتایج بد و البته مشکلات مالی، با خیبری‌ها ادامه‌ی همکاری نداد.

خیبر تا هفته‌ی هفتم فقط دو امتیاز کسب کرده بود و سه شکست خانگی برابر پارس، اکسین و راه‌اهن نشان از وضعیت بسیار بد این تیم در این فصل داشت.

اما از هفته‌ی هشتم و با جابه‌جایی‌هایی که روی نیمکت این تیم انجام شد و داوود حقدوست جانشین خطیبی برروی نیمکت این تیم شد، وضعیت نتایج این تیم با دو پیروزی پیاپی در خرم آباد برابر ایرانجوان و نفت در مسجد سلیمان کاملا متحول شده است.

این تیم حالا با دو پیروزی خوب هفته‌های گذشته‌ی خود کاملا با روحیه و شاداب برابر مس قرار می‌گیرد و از همین رو مس باید بداند که یک بازی سفت و سخت برابر خرم‌آبادی‌ها دارد.

با وجود اینکه این تیم بازیکن شاخص و اسمی بزرگی در تیم خود ندارد اما نفرات جوان این تیم بسیار با انگیزه و دونده هستند و این تیم به خصوص در خط حمله بازیکنانی دارد که به دریپل زدن و حرکات انفرادی علاقه بسیاری دارند و اتفاقا در دو هفته‌ی گذشته با همین حربه خط دفاعی دو تیم نفت و ایرانجوان را باز کردند.

البته در همین دو بازی هم که با پیروزی خیبر تمام شد، اشتباهات خط دفاعی تیم خیبر کاملا مشخص بود و مدافعان این تیم برروی یارگیری و دفاع نفر به نفر مشکلات زیادی داشتند و این یعنی مهاجمان مس می‌توانند برروی ضربات ایستگاهی حساب ویژه‌ای برای زدن گل باز کنند.

ضمن اینکه دفاع خیبر با دریافت یازده گل در 9 بازی یکی از دفاع‌های متزلزل این فصل لیگ یک محسوب می‌شود که البته کندیدر کار آن‌ها مشهود است و اگر مسی‌ها به خصوص در ضد حملات به کار خود سرعت دهند می‌توانند از فضاهای ایجاد شده در این خط به سود خود استفاده کنند.

البته نقطه قوت این تیم در برنامه‌های هجومی خود نیز سرعت بالای مهاجمان خود است که قطعا پشت دفاع مس را نشانه رفته‌اند و مدافعان مس اصلا نباید به بازیکنان سرعتی و البته دریپل زن خیبر فضای کافی برای ایجاد حرکاتشان بدهند.

مهاجمان این تیم علاقه‌ی زیادی به گرفتن پنالتی دارند و معمولا از کناره‌ها راه خود را به درون محوطه‌ی جریمه‌ی حریفان باز می‌کنند و با پاس‌های لوزی به تیر دو اکثر موقعیت‌های خطرناک خود را خلق می‌کنند.

با همه این اوصاف مس با کمی هوشیاری می‌تواند با دست کاملا پر از خرم‌آباد برگردد... این تیم که سه شکست در زمین خودی را در این فصل پذیرفته است بازهم امکان تسلیم دژ قلعه افلاک به حریفانش را دارد.... به شرط آنکه سربازان مسی در این بازی باهوش بازی کنند و از موقعیت‌های خود نیز نهایت استفاده را ببرند.

کرمانی‌ها از بازی با خیبر در خرم‌اباد اصلا خاطره خوبی ندارند و باخت دو بر صفر به این تیم در زمین خیبر در بازی‌های فصل قبل سبب شد که عملا دست مس از صعود تا حد زیادی کوتاه شود... از همین روست که کرمانی‌ها کاملا علاقه‌مند هستند که مس در این فصل با ثبت یک اتفاق خوب، آن ماجرای تلخ را جبران کند.

نویسنده: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk77e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین بهاروند: مس مدعی است و خیبر کم از مس ندارد