تاریخ انتشار: 1395/04/25 12:00
کد خبر: 273792

پرونده نقل و انتقالات استقلال خوزستان فردا بسته می شود

قائم مقام استقلال خوزستان گفت: فردا قراردادهای بازیکنان خارجی را انجام می دهیم
پرونده نقل و انتقالات استقلال خوزستان فردا بسته می شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی پورکیانی  در مورد شرایط استقلال خوزستان، گفت: اعضای تیم روز گذشته به اهواز بازگشتند و بعد از اینکه امروز استراحت می‌کنند سه جلسه تمرینی در اهواز برگزار کرده تا روز دوشنبه برای بازی مقابل ذوب اهن در سوپر جام فوتبال ایران راهی اصفهان شوند.

وی در مورد اردوی تیمش در تهران،‌ اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم. به گفته کادرفنی هر دو اردوی ما در تهران و کرج با رضایت آنها همراه بوده و توانسته به تیم در روند آماده‌سازی کمک کند.

قائم مقام استقلال خوزستان، در مورد وضعیت جذب دو بازیکن برزیلی و یک هافبک کره‌ای که به اردوی این تیم پیوستند، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه امروز در روز تعطیل هستیم کارهای قرارداد این ۳ بازیکن را فردا انجام می‌دهیم و کار را نهایی خواهیم کرد. این سه بازیکن تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشتند و تمام کارهای لازم برای عقد قرارداد را کردند.

وی در ادامه یادآور شد: با جذب این سه بازیکن کارمان در نقل و انتقالات به اتمام رسیده و پرونده تیم را برای شروع فصل می‌بندیم.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که آیا از قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر رضایت دارد، خاطرنشان کرد: برایمان هیچ فرقی نمی‌کند که با کدام تیم روبرو می‌شویم. باید در طول فصل با همه حریفان بازی کنیم و بحث سختی و آسانی قرعه معنی ندارد. قبول دارم حریفان ابتدایی ما کمی سخت هستند اما فراموش نکنید ما تیم آسیایی هستیم و به هیچ وجه کار حریفانمان آسان نیست چراکه خودمان را برای هر بازی آماده کردیم.


منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqqx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فولاد خوزستان فقط دو بازیکن خارجی میخواهد و بس!