تاریخ انتشار: 1395/07/25 23:03
کد خبر: 255231

از بازیکنانم راضی هستم/ اعتراض من به داوری سر جای خودش است

اعتراض من به داوری سر جای خودش باقی مانده چون من باختی که در مقابل سپیدرود اوردیم و اهانتی که به من شد فراموش نمیشود و هفته پیش هم از خط نگهداره اون بازی ناراحت بودم
از بازیکنانم راضی هستم/ اعتراض من به داوری سر جای خودش است

به گزارش سرویس لیگ دسته یک فرتاک ورزشی، مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه گفت:ما داریم قدم به قدم به طرف جلو حرکت میکنیم و کیفیت فوتبال تیم را بهتر میکنیم فاصله خطوط تیم بهتر شده آسیب پذیری تیم کم شده در فاز هجومی بهتر عمل میکنیم الان تیکه به تیکه بهتر میشیم و یک احساس خوبی در بابل وجود داره و هواداران مشاهده میکنند که یک کار شرافتمندانه در تیم انجام میشه و بازیکنان خوب کار میکنند و هواردارن حمایت خوبی از تیم دارند و این مسئله خیلی مثبت است.

اعتراض من به داوری سر جای خودش باقی مانده چون من باختی که در مقابل سپیدرود اوردیم و اهانتی که به من شد فراموش نمیشود و هفته پیش هم از خط نگهداره اون بازی ناراحت بودم در این بازی هم داور اشتباهاتی داشت هم برای ما و هم برای تیم نفت مسجد سلیمان حتی اقای بختیاری زاده اعتراضاتی به داور بازی کردند و من این اشتباه را جزو اشتباهات داوری میبینم اما وقتی که میبینم یک چیزهای به عمد انجام میشه اعتراض میکنم.

چیزی که وجود داره من همیشه سعی کردم با تیمم زندگی کنم و احساس خیلی خوبی را به تیمم دارم و این احساس رو به تیم و تماشاچی ها انتقال میکنیم.

من تنها چیزی که انتظار دارم از بازیکنان تیم خودم این که باز هم کار شرافتمندانه خودمان را ادامه دهیم این یک فوتبال است و درخواست من از هواداران این که به هم احترام بزارند و یک بازی زیبا رو شاهد باشیم.با توجه به شرایط تیم در جدول ما نیاز به برد داریم و با این برد هایی که وجود دارد ما به جلو حرکت میکنیم.

تشکر میکنم از مردم بابل و عاشق این مردم هستم و احساس خوبی را به من میدهند و مطمئن باشند از هیچ تلاشی من دریغ نخواهم کرد تا این تیم را به لیگ برتر بیارم.

مصاحبه:امیرحسین سلیمی زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dad9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس رفسنجان-نفت نوین آبادان