تاریخ انتشار: 1395/04/25 12:13
کد خبر: 273789

پورقاز: در این فصل رقیب آسان نداریم

مدافع استقلال خوزستان گفت: از انتخاب تیمم راضی هستم
پورقاز: در این فصل رقیب آسان نداریم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، عزت الله پورقاز، درباره آخرین شرایط تیمش در پایان اردویی که در تهران برگزار کردند اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داشتیم. ما در این مدت چند بازی تدارکاتی خیلی خوب برگزار کردیم. تیم خوبی داریم و شاکله استقلال خوزستان سال گذشته حفظ شده و انشااله این فصل هم با هدایت پورموسوی با قدرت به میدان می رود و دل مردم خوزستان را شاد می کند.

وی در این باره که در این مدت ارزیابی اش از تیم استقلال خوزستان چه بوده است ادامه داد: تیم یکدست و آماده ای هستیم. چند بازیکن به تیم اضافه شده اند که دو، سه نفرشان تازه آمده اند. همه بازیکنان منسجم و با انگیزه هستند و من به شخصه به این تیم خیلی امیدوارم. انشااله که در پایان لیگ هم با موفقیت کار را به اتمام می رساند.

مدافع استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه در فصل بعد رقبا با انگیزه بیشتری برابر این تیم به میدان خواند رفت بیان داشت: در این فصل کار قطعا سخت تر از فصل قبل است و این فقط شامل حال استقلال خوزستان نمی شود و همه رقبا با قدرت بیشتری برای لیگ مهیا شده اند. فکر می کنم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

پورقاز در این باره که قرعه کشی لیگ برای تیمش را چطور تحلیل می کند گفت: قرعه کشی در لیگ سخت و آسان ندارد. همانطور که گفتم در این فصل رقیب آسان در لیگ نداریم و همه مسابقات سخت هستند. همه دوست دارند در لیگ بهترین بازی های شان را انجام دهند. طبیعی است که ما هم بخواهیم بهترین بازی های مان را در لیگ ارائه بدهیم و به این خاطر همه تلاش مان را بکار خواهیم بست. مهم نیست که با کدام تیم بازی داریم مهم این است که ما خودمان فقط به یک هدف فکر می کنیم.

وی در ارتباط با حضورش کنار طیبی و میزان هماهنگی اش با مدافعان استقلال خوزستان بیان داشت: ما چند بازی است که کنار هم هستیم. محمد طیبی یک بازیکن باهوش و مدافع خوب است . البته دانیال ماهینی و دیگر بازیکنان خط دفاع هم همگی شرایط خوبی دارند و انشااله در ادامه راه به آمادگی بیشتری هم می رسیم که با قدرت به استقبال لیگ برویم.

مدافع ملی پوش فصل گذشته تیم ملوان در این باره که از حضورش در استقلال خوزستان رضایت دارد یا نه گفت: صددرصد از انتخابم راضی هستم. استقلال خوزستان را با مشاوره مدیربرنامه و دوستانم انتخاب کردم و وقتی هم که در تمرینات این تیم حضور یافتم نسبت به درستی این انتخابم بیشتر مطمئن شدم.

پورقاز نسبت به اینکه کدام تیم ها در کورس قهرمانی بیشتر شانس دارند گفت: باز هم تکرار می کنم که ما در این فصل بازی آسان نداریم. قطعا هر تیمی بیشتر زحمت بکشد موفق هم خواهد شد. تقریبا همه تیم ها خوب یارگیری کرده اند و برای موفقیت تلاش می کنند. البته ما دنبال این هستیم که علاوه بر لیگ بازی های آسیایی مان را هم با قدرت انجام بدهیم.  


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkkw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده نقل و انتقالات استقلال خوزستان فردا بسته می شود