تاریخ انتشار: 1395/07/26 16:34
کد خبر: 255111

امیدواریم قدم‌های بعدی برداشته شود

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران گفت: روز گذشته جلسه خوبی برگزار شد و قرار است وضعیت برخی مدارک و حساب بانکی در روزهای آینده مشخص شود.
امیدواریم قدم‌های بعدی برداشته شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین قدوسی در خصوص جلسه روز گذشته مسئولان سابق باشگاه نفت و هیات واگذاری با سرپرست این باشگاه و نماینده شرکت بهنام پیشروی کیش گفت: جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد را به فال نیک می‌گیریم و معتقدیم که این نشست می تواند آغازی برای حل و فصل موانع موجود باشد. امیدواریم که همه موانع بر سر انتقال مالکیت و تعیین تکلیف بدهی‌ها برداشته شود و در جلسات بعدی سایر مدارک هم تحویل داده شود. 
 
مشاور ویژه سرپرست باشگاه نفت ادامه داد: روز گذشته آقایان قنبرزاده و آل اسحاق به باشگاه آمدند و با آقایان شهریاری و عرفانیان جلسه‌ای را برگزار کردند که در این جلسه مفصل برخی مدارک و اسناد بدهی‌ها داده شد اما برخی مسائل هنوز باقی مانده است. 
 
قدوسی تصریح کرد: صورت جلسه کردن برخی مدارک مهم هنوز باقی مانده است. باشگاه نفت چند بارمکاتباتی را انجام داده و تعیین تکلیف وضعیت بدهی‌ها را طبق توافق نامه منوط به دادن کلیه اسناد بدهی‌ها و مشخص کردن وضعیت حساب های بانکی کرده بود. دیروز هم بخشی از مسائل حل شد اما موارد دیگر باقی مانده و امیدوارم قدم‌ها بعدی برداشته شود. این یک سرآغاز برای رفع موانع موجود است و باید به مالک باشگاه حق بدهیم چرا که تا اینجا بیش از 6 میلیارد تومان هزینه شده و تعیین تکلیف بدهی‌ها طبق توافق پس از تحویل کلیه اسناد و حساب بانکی اجرایی خواهد شد. 
 
وی افزود: مالکان بهنام پیشروی کیش تقبل کرده اند که بدهی‌های گذشته را طبق مفاد توافق نامه پس از تحویل کلیه اسناد و مشخص شدن وضعیت حساب بانکی تعیین تکلیف کنند و دغدغه شان این است که شرایط به گونه‌ای نباشد که بعدا با بدهی‌های دیگری نیزروبرو شوند. البته اقایان آل اسحاق و قنبرزاده دیروز 25مهربا نگاهی مثبت در باشگاه حاضر شدند و امیدواریم که بقیه مشکلات هم حل شود. انشاله در جلسات بعدی سایر مدارک هم تحویل داده خواهد شد و موانع بطور کامل برطرف می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klkrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 سپاهان ۳ امتیاز از نفت گرفت/ شکست دایی مقابل ویسی در خانه

شکست یک‌نیمه‌ای نفت مقابل سپاهان
هفته دوم لیگ برتر فوتبال