تاریخ انتشار: 1395/07/27 00:21
کد خبر: 254974

دشمنان پرسپولیس دوست ندارند قهرمانی با برانکو رقم بخورد / ماهینی به حاشیه سازان تودهنی زد

مدافع چپ سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس اعلام می کند مربی کروات حال حاضر سرخپوشان فردی لجباز نیست و در مورد رضاییان نیز بهترین مدیریت را خواهد کرد تا پرسپولیس در نهایت به موفقیت مدنظرش دست یابد.
دشمنان پرسپولیس دوست ندارند قهرمانی با برانکو رقم بخورد / ماهینی به حاشیه سازان تودهنی زد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهرداد میناوند که سابقه بازی کردن زیر نظر برانکو ایوانکوویچ را دارد، اکنون به عنوان یکی از اعضای فنی تیم خونه به خونه فعالیت می کند و به عنوان یکی از هواداران پرسپولیس شرایط این تیم را برای رسیدن به قهرمانی مطلوب می داند.

 

میناوند در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ اینطور توضیح داد: «شرایط مثبت این روزهای پرسپولیس به دلیل این بوده که از ابتدای فصل آگاهانه یارگیری کردند و زمان را برای بدنسازی و کارهای فنی از دست ندادند. این مساله نوید این روزها را می داد و تنها مشکلی که می تواند این تیم را با مشکل مواجه کند، بازیکنان ملی پوش آنها و خستگی ناشی از حضور در دو جبهه است. با این حال بازیکنان ملی پوش پرسپولیس علیرغم حضور در دو دیدار برابر ازبکستان و کره جنوبی باز هم نشان دادند شرایط مناسبی دارند و این جای امیدواری زیادی دارد تا شرایط تیم در ادامه مسابقات از این هم بهتر شود.»

 

وی که سابقه حضور در فوتبال اروپا را نیز در کارنامه دارد، در خصوص حاشیه هایی که این روزها پرسپولیس درگیر آن است نیز گفت: «تیمی که قدرتمند است و صدر جدول را در اختیار می گیرد، دشمن پیدا می کند. دشمنان پرسپولیس هم مشخص هستند و با ایجاد حاشیه به دنبال خارج کردن این تیم از مسیر موفقیت آمیز آن هستند و خوشبختانه شناخته شده هم هستند. ما در این راهی که در پیش گرفته ایم که مطمئنا به سوی قهرمانی است، حاشیه های فراوانی در پیش است و باید برنامه ویژه ای برای مقابله با آن داشته باشیم. این تیم پتانسیل این را دارد که 5 هفته مانده به پایان قهرمانی را جشن بگیرد و این بازیکنان که می توانند این واقعه را بسازند تاریخ ساز خواهند شد.»

 

میناوند در ادامه گفت: «امسال فصل مهمی است و پرسپولیس می تواند قهرمانی را بعد از مدت ها کسب کند. این مساله با تلاش و تمرکز میسر خواهد شد. برترین تیم ها نیز البته با یک باخت شاید دچار حاشیه شود. باید به گونه ای رفتار شود که نه یک برد ایجاد غرور کند و نه یک باخت تیم را از مسیر خارج کند. پرسپولیس نباید تمرکز خود را از دست دهد و مطمئن هستم با برانکو این اتفاق نخواهد افتاد. خیلی ها دوست ندارند با مربیگری برانکو این اتفاق بزرگ برای پرسپولیس رقم بخورد و هواداران باید آگاه باشند و با حمایت تیم این مساله را یادآور شوند که پرسپولیس از همه چیز مهم تر و بزرگتر است.»

 

مدافع چپ اسبق سرخپوشان در خصوص مشکلاتی که در رابطه با رامین رضاییان و نیمکت نشینی او به وجود آورده نیز گفت: «این مدیریت تنها دست برانکو است و فقط او می تواند آن را به نتیجه برساند. در اینکه رامین بازیکن باکیفیت و کاملی است، شکی نیست و در اینکه ماهینی نیز بازیکن فنی و قابلی است نیز شکی نیست. اسم پرسپولیس از تمام افراد که اکنون در آن هستند و قبلا بودند مهمتر و بزرگتر است. بنده کمترین تا دیگران که از نظر شهرت و مالی به جایی رسیدند از پرسپولیس است.»

 

میناوند با ستایش اتحاد و صمیمیت بازیکنان پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: «برانکو سرمربی است و ایشان تشخیص می دهند که از بازیکنانش چگونه استفاده کند. اینکه ماهینی رفت سمت رامین یک تو دهنی بزرگ برای حاشیه سازان بود و با این آس بزرگ این افراد حاشیه ساز را جای خود نشاند. برانکو به هیچ عنوان لجباز نیست و من با او کار کردم و می شناسم ایشان را و این انگ به او نمی چسبد. اینکه برخی از پرسپولیسی ها از با این حاشیه ها همراه شده اند جای غصه دارد.»

 

میناوند که اکنون در کنار علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه فعالیت می کند و از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند، درباره شرایط نماینده بابل گفت: «ما تیم منسجمی داریم و برخی بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند. کادر فنی با آقای مرزبان و مدیریت تیم و تماشاگران و همچنین بازیکنان باکیفیت همه در کنار هم به دنبال رسیدن به موفقیت و حضور در لیگ برتر هستیم. جو فوق العاده ای در شهر وجود دارد و انگیزه زیادی برای رسیدن به این هدف داریم. این تورنمنت بزرگی است که باید با صبر و تلاش به نتیجه چشم بدوزیم و تمرکزمان روی فوتبال است و خوشحالم که تجربه مربیگری ام را اینجا و در کنار آقای مرزبان پشت سر می گذارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n6me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش جدید امیری در پرسپولیس: کاذب‏. مفید، نامرئی