تاریخ انتشار: 1395/07/27 08:24
کد خبر: 254932

قوچان‌نژاد: هیرنوین در هر بازی بهتر می‌شود/ با ادامه این روند دیگر نگرانی نخواهیم داشت

ملی‌پوش ایرانی هیرنوین هلند تأکید کرد که این تیم در هر بازی اردویژه هلند بهتر می‌شود و این حرف او فقط یک کلیشه نیست.
قوچان‌نژاد: هیرنوین در هر بازی بهتر می‌شود/ با ادامه این روند دیگر نگرانی نخواهیم داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم هیرنوین دربی شمال هلند در هفته نهم اردویژه برابر گرونیخن را با پیروزی سه بر صفر جشن گرفت و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم این تیم زننده گل سوم بود.

سایت خبری باشگاه هیرنونن هلند درباره عملکرد قوچان‌نژاد در این بازی نوشت: مهاجم تیم ملی ایران پس از همراهی این تیم در دو بازی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به تمرینات هیرنوین بازگشت و پس از یک جلسه تمرینی در ترکیب اصلی این تیم برابر گرونیخن به میدان رفت.

 قوچان‌نژاد درباره پیروزی سه بر صفر هیرنوین در دربی شمال هلند برابر گرونیخن گفت: برای پیروزی و انجام یک بازی خوب به گرونیخن رفتیم و این مسئله کاملا نمایان بود. بازیکنان هیرنوین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند و هر بازیکنی برای پیروزی در بازی دربی مسئولیت خاص خودش را داشت.

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین اظهار داشت: خوشحالم که هدیه خوبی به هواداران در بازی دربی دادیم، برای ما کسب سه امتیاز بسیار مهم بود. کسب دو پیروزی برابر نایخمن و گرونیخن برای من از هر اتفاق دیگر بیرونی مهمتر بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

قوچان‌نژاد در رابطه با قرار گرفتن هیرنوین در جایگاه سوم جدول رده بندی اردویژه هلند گفت: شاید این حرف من کلیشه باشد، اما حقیقت این است که بازی به بازی بهتر می‌شویم. هم اکنون در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌بریم، اما فقط 9 هفته از اردویژه گذشته است. باید این روند پیشرفت را در هفته‌های آینده نیز ادامه دهیم و اگر بتوانیم این کار را کنیم دیگر نگرانی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: آغاز بسیار زیبایی در فصل جدید اردویژه هلند داشتیم و مسئله مهم هیرنوین در شرایط فعلی ادامه این روند فوق العاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebd5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی کی روش از انتقال اشکان به اروپا!