تاریخ انتشار: 1395/07/29 10:42
کد خبر: 254464

به یاد آخرین کارت قرمز هادی نوروزی

فته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری ۳ دیدار رسما استارت می‌خورد و در حساس‌ترین بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف هم می‌روند.
به یاد آخرین کارت قرمز هادی نوروزی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 3 دیدار رسما استارت می‌خورد و در حساس‌ترین بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی‌های امروز تراکتورسازی به مصاف فولاد می‌رود و نفت تهران رودر روی ذوب آهن قرار می‌گیرد.

اما روز جمعه هم بازی‌های این هفته پیگیری می‌شود و استقلال برابر سایپا، پدیده برابر پیکان، سپاهان برابر سیاه جامگان، صنعت نفت برابر ماشین سازی و صبای قم برابر گسترش فولاد بازی می‌کنند.

با چند نکته از بازی‌های هفته نهم لیگ برتر همراه باشید:  

بازی استقلال – سایپا خیلی‌ها را به یاد بازی دراماتیک فصل گذشته می‌اندازد. در بازی برگشت این دو تیم استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس، فولاد را شکست داد و بعد از آن به مصاف سایپا رفت و با پیروزی برابر این تیم و با توجه به شکست پرسپولیس برابر نفت به صدرجدول رده بندی صعود کرد. البته صدرنشینی استقلال تنها یک هفته طول کشید.

در بازی 2 فصل گذشته استقلال با شکست سایپا در بازی برگشت به یک قدمی صدرجدول رسید اما کرار به دلیل فحاشی به عیلرضا فغانی 3 جلسه محروم شد و به نوعی بعد از محرومیت او فصل برای استقلال به پایان رسید.

بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان یکی از آخرین بازی‌های هادی نوروزی برای قرمزهای تهرانی است که در آن از زمین بازی اخراج شد و البته آن بازی را پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان جدال بهترین خط حمله لیگ برابر بهترین خط دفاع است و باید دید کدام می‌توانند موفق شوند. پرسپولیس با 2 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و استقلال خوزستان هم با 13 گل زده بهترین آمار را در کارهای تهاجمی دارد و بی تردید بازی امروز بزرگترین آزمون خط دفاع پرسپولیس خواهد بود.

بازی تراکتورسازی- فولاد به نوعی جدال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود. به جز این فولاد در حال حاضر در اوج آمادگی خود قرار دارد و شاید این بدشانسی امیر قلعه‌نویی باشد که در این مقطع به اهوازی‌ها برخورد کرده است.

جدال تیم‌های نفت تهران و ذوب آهن جدال فینالیست‌های جام حذفی دو سال گذشته است و باید دید این بار کدام تیم برنده می شود. جالب است که ازسرمربی های 2 سال قبل دو تیم منصوریان در حال حاضر سرمربی استقلال است و یحیی گل‌محمدی هم به تازگی از ذوب آهن اخراج شده است و فعلا تیم ندارد.

سیاه جامگان و سپاهان یک وجه مشترک دارند و آن هم این است که فرهاد کاظمی، سرمربی سیاه جامگان برای اولین بار در تاریخ موفق شده سپاهان را قهرمان لیگ برتر کند. حالا کاظمی از روزهای اوجش در سپاهان حسابی فاصله گرفته است و بیشتر ترجیح می‌دهد در تیم های درجه 2 فوتبالش را پیگیری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzpzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید بازیکن سابق استقلال از پرسپولیس