تاریخ انتشار: 1395/08/01 10:16
کد خبر: 253964

بختیاری‌زاده: استقلالی‌ها نباید فکر کنند ضعفی ندارند

سهراب بختیاری‌زاده در خصوص برد روز گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: چیزی که در بازی‌های استقلال در چند وقت اخیر دیده می‌شود، این است که میل به برد در بین بازیکنان بسیار زیاد است
بختیاری‌زاده: استقلالی‌ها نباید فکر کنند ضعفی ندارند

به گزارش فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری‌زاده  در خصوص برد روز گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: چیزی که در بازی‌های استقلال در چند وقت اخیر دیده می‌شود، این است که میل به برد در بین بازیکنان بسیار زیاد است و حتی از چهره آنها می‌شود فهمید که چقدر باانگیزه هستند. به نظر من شرایط روحی، روانی بازیکنان ایده‌آل است و آنها با حرارت بالا و یکدل بازی می‌کنند که به نظرم استارت آن از تساوی مقابل پرسپولیس در دربی 83 زده شد؛ چراکه آن یک امتیاز توانست بازیکنان را از نظر روحی‌، روانی کمک کند و جو تیم صمیمی‌تر شد، البته ضعف‌هایی هنوز در تیم وجود دارد و باید این ضعف‌ها برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که ادامه بردهای متوالی برای استقلال تا چه زمانی امکان‌پذیر خواهد بود، ادامه داد: هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه روی یک نوار حرکت کند و قطعاً هر تیمی دچار ضعف خواهد شد اما استقلالی‌ها باید تلاش کنند نوسان را پایین بیاورند و سیر صعودی را بیش‌تر کنند، قطعاً این مسائل از نظر روحی، روانی می‌تواند به تیم کمک زیادی کند. بازیکنان استقلال در حال حاضر با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند و اعتماد به نفس‌شان بالا رفته به طوری‌که حتی شاهد هستیم آن فشاری که پیش از این روی کادر فنی وجود داشت، از روی شانه آنها برداشته شده است. به نظرم حالا که تیم به یک ثبات و آرامش رسیده، باید نقاط ضعف بیشتر و بهتر دیده شود و سعی در رفع آن داشته باشند؛ چراکه به نظرم این فرصت خوبی است تا ضعف‌ها برطرف شود.

وی در مورد اینکه استقلال چه زمانی می‌تواند فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس کم کند، افزود: قطعاً‌ تیم‌های بالای جدول هم امتیاز از دست می‌دهند و استقلال می‌تواند با ادامه همین روند فاصله امتیازی خود را جبران کند، اما چیزی که مهم است این است که نباید فکر کنند چون برنده می‌شوند،‌ ضعفی ندارند. قطعاً در بازی‌های آینده کار برای آبی‌پوشان سخت‌تر خواهد شد؛ چراکه تیم‌ها می‌دانند استقلال روند خوبی دارد و با انگیزه بیشتری به مصاف آن می‌آیند.

بختیاری‌زاده درباره دیدار هفته آینده استقلال مقابل فولاد خوزستان در اهواز خاطرنشان کرد: این دو تیم شباهت زیادی با هم دارند؛ چراکه سیر صعودی‌شان شبیه به هم است. فولاد در چند وقت اخیر نتایج خوبی گرفته و استقلال هم بردهای متوالی کسب کرده است، قطعاً بازی این دو تیم در اهواز برای هیچ‌کدام آسان نیست و هر دو تیم کار سختی در پیش رو دارند. چیزی که مشخص است این است که نعیم سعداوی و علیرضا منصوریان به هیچ عنوان دوست ندارند نوار نتایج خوب‌شان پاره شود و شک نداشته باشید که بازی جذابی در اهواز شاهد خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzd7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلوه سنگ‌هایی که فقط در ورزشگاه غدیر پیدا می‌شوند