تاریخ انتشار: 1395/08/01 20:17
کد خبر: 253810

پرسپولیس 10 روز تا خطر کسر امتیاز

فیفا به باشگاه پرسپولیس 10 روز مهلت داد تا مطالبات هافبک برزیلی و پیشین خود را پرداخت کند
پرسپولیس 10 روز تا خطر کسر امتیاز

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،فرناندو گابریل پس از یک نیم‌فصل حضور در تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست نظر مساعد برانکو ایوانکوویچ را برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان جلب کند و در ابتدای لیگ برتر پانزدهم از این باشگاه جدا شد. این بازیکن برزیلی که تاکنون موفق نشده مبلغ قرارداد 120 هزار دلاری خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند، برای وصول مطالبات خود دست به دامن فیفا شد.
این در حالی است که یک فرد ایرانی که مسئول رسیدگی به کارهای گابریل در ایران بوده، مدعی شده او 40 هزار دلار از مطالبات خود را دریافت کرده اما وکیل برزیلی این بازیکن اعلام کرده تنها 10 هزار دلار به موکلش پرداخت شده است.
پرونده شکایت گابریل از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در جریان است و فیفا در جدیدترین حکم، مهلتی 10 روزه تا تاریخ 31 اکتبر (10 آبان) به باشگاه پرسپولیس داده تا مطالبات هافبک برزیلی پیشین خود را پرداخت کند.

متن حکم مورد نظر با عنوان زیر به باشگاه پرسپولیس رسیده است: 
«نظر به موضوع اشاره شده در بالا، تصمیمی که در این راستا به وسیله شورای حل اختلاف در تاریخ 18 مارس 2016 و نظر به نامه 9 تاریخ  ژوئن 2016 گرفته شده و این امر به اطلاع طرفین رسیده است.
لذا از باشگاه ورزشی پرسپولیس خواستار توجه به این واقعیت هستیم که هنوز به تعهدی که در بند شماره 3 رأی شوارای حل اختلاف آمده، عمل نشده است (نظر به مکاتبات بین باشگاه پرسپولیس و گابریل ووگادو در تاریخ 20 سپتامبر 2016).
و ما احتراماً از باشگاه پرسپولیس خواستاریم هر چه سریع‌تر مبلغ تعیین شده را به گابریل ووگادو بپردازد.
و همچنین از این باشگاه خواستاریم تا کپی رسید این پرداخت را تا تاریخ 31 اکتبر برای ما ارسال کند.
در صورت عدم تعهد به موارد فوق این موضوع به کمیته انضباطی فرستاده خواهد شد.
از حسن همکاری شما سپاسگزاریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk6vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دوشنبه، روز سرنوشت برای پرسپولیس