تاریخ انتشار: 1395/08/02 13:02
کد خبر: 253690

زهیوی: کامیابی نیا و حسینی سر من فریاد می زدند/ داور به عمد پنالتی پرپسولیس را نگرفت

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا کنون یک ریال هم از استقلال خوزستان نگرفته ام.
زهیوی: کامیابی نیا و حسینی سر من فریاد می زدند/ داور به عمد پنالتی پرپسولیس را نگرفت

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رحیم زهیوی گفت: تا کنون یک ریال هم از استقلال خوزستان در فصل جدید دریافت نکرده ایم و همچنین از فصل گذشته هم از باشگاه طلب داریم و شرایط برای بازیکنان در تیم خیلی سخت شده و امیدوارم این مشکل خیلی زود برطرف شود.

وی افزود: قبل از بازی با ماشین سازی با بازیکنان عهد بستیم که تا زمانی که در این تیم حضور داریم بهرین نتیجه را بگیریم و در چند هفته اخیر امتیازات لازم را بدست آورده ایم.البته اگر در بازی با پرسپولیس حقمان باخت نبود و باید سه امتیاز بازی را می گرفتیم.

زهیوی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و این تیم در لبه تیغ قرار دارد و هفته گذشته بهنفت تهران نتیجه را واگذار کرده و همین موضوع باعث می شود که بازی سختی در پیش داشته باشیم.از طرفی برای اینکه در کورس بمانیم و به صدر جدول برسیم محکوم به برد هستیم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: به نظرم در بازی با پرسپولیس داور به عمد پنالتی نگرفت همین موضوع باعث شد تا بازی به جنجال کشیده شود. از هر کسی که آن صحنه مشکوک را ببیند متوجه خطا بازیکن پرسپولیس می شود و زرگر سه امتیاز را به راحتی از ما گرفت.بعد از اینکه در بازی کارت زرد گرفتم سید جلال حسینی و کامیابی نیا در هر صحنه سر من فریاد می کشیدند تا داور نظر داور را جلب کنند و اخطار دوم را بگیرم.

وی در پایان گفت: در نیم فصل دوم از استقلال جدا می شوم.چون این تیم تا الان به وعده هایش عمل نکرده و در شرایط خوبی به سر نمی برم.با این حال تمام تمرکزم روی تیم است تا زمانی که بخواهم قراردادم را با تیم جدید امضا کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rygww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این شرایط برایم ادامه داشته باشد قطعا از استقلال جدا می‌شوم