تاریخ انتشار: 1395/08/02 13:53
کد خبر: 253672

ایرانپوریان: برای ملی‌پوش شدن تلاش می‌کنم

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در دربی تبریز دو نتیجه نامطلوب قبلی را جبران کند.
ایرانپوریان: برای ملی‌پوش شدن تلاش می‌کنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد ایرانپوریان  درباره بازی گذشته تیمش مقابل فولاد خوزستان، عملکرد داوری مسابقه، شانسش برای دعوت به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

موقعیت های زیادی داشتیم

بازی با فولاد دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول عملکرد چندان مناسبی نداشتیم اما به طور کلی بازی کیفیت بالایی داشت. در نیمه دوم توانستیم سوار بر بازی شویم و با پاس های تک ضرب موقعیت سازی کردیم و توانستیم گل هم بزنیم اما متاسفانه روی ضدحملات گل خوردیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم که از دست دادیم و در نهایت به تساوی رسیدیم.

حیف شد

در بازی با فولاد شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه این امر میسر نشد. واقعا حیف شد که دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. باید در آینده این امتیازات را جبران کنیم و بتوانیم در جدول صعود داشته باشیم.

داور با سوت هایش روند بازیمان را تغییر داد

من عادت ندارم درباره داوران صحبت کنم اما فکر می کنم داور بازی با فولاد روز خوبی را پشت سر نگذاشت. او سوت هایی زد که متاسفانه روند بازی را تغییر داد و نگذاشت کارمان را انجام دهیم. با این حال قضاوت را درباره داوری به کارشناسان می سپارم.

تراکتور افت نکرده است

اینکه می گویند تراکتورسازی افت کرده را قبول ندارم. ما جلوی سایپا خوب نبودیم ولی مقابل فولاد دوباره همان تیمی شدیم که همه انتظار دارند. ما مثل قبل بازی می کنیم و فقط توپ هایمان با بدشانسی وارد دروازه فولاد نشد. انشاءالله در آینده همه چیز را جبران می کنیم.

بازی سختی با گسترش داریم

بازی سختی در دربی مقابل گسترش فولاد داریم. تیم گسترش فولاد چند سالی است سازماندهی خوبی انجام داده و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. باید تمرکز داشته باشیم و بتوانیم با تکیه بر نقاط قوت خود دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

امیدوارم ملی پوش شوم

 

در این مدت خیلی ها نسبت به من لطف داشتند و گفتند ایرانپوریان باید به تیم ملی دعوت شود. از آنها ممنونم. من نهایت تلاشم را می کنم تا ابتدا برای تیم تراکتورسازی مثمرثمر باشم و اگر قسمت بود پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را برتن کنم. همه چیز را به خدا سپرده ام و امیدوارم کادرفنی تیم ملی نیز به من دید مثبت داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lo89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیلی: روند پیشرفت استقلال مشخص است/ در همه پست‌ها بین بازیکنان رقابت وجود دارد