تاریخ انتشار: 1395/04/26 19:37
کد خبر: 273566

برانکو از بازگشت طارمی بشدت ناراحت است / لجبازی گلزن و پروفسور؟

برانکو ایوانکوویچ و طارمی، همه ماه‌های گذشته را به تقابلی علنی گذراندند و حالا باید یک فصل دیگر در کنار هم کار کنند.
برانکو از بازگشت طارمی بشدت ناراحت است / لجبازی گلزن و پروفسور؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / برانکو ایوانکوویچ و طارمی، همه ماه‌های گذشته را به تقابلی علنی گذراندند و حالا باید یک فصل دیگر در کنار هم کار کنند.

بازگشت طارمی به پرسپولیس برای هر کسی اتفاق خوبی باشد، برانکو را عصبانی کرده است. برانکو از زمانی که طارمی خبر لژیونر شدنش را داد، او را از لیست فصل آینده کنار گذاشت و فهرستی از مهاجمان جدید برای طاهری فرستاد. فهرستی که حتی یکی از آن‌ها با پرسپولیس قرارداد نبستند. مدیران پرسپولیس، یک بار برانکو را برای بازگشت طارمی راضی کردند و جلسه‌ای بین دو طرف برگزار شد اما طارمی بلافاصله بعد از این جلسه به ترکیه رفت و با ریزه اسپور قرارداد بست.

 

موضع برانکو نسبت به بازگشت دوباره طارمی، امروز تیتر اصلی یکی از روزنامه‌های ورزشی بود. جواب منفی پروفسور، که هیچ جایی برای گلزن جنجالی تیمش نداشت. حالا طارمی به خواست مدیران باشگاه و توافقی که هنوز جزئیات آن مشخص نیست به پرسپولیس برگشته و همین موضوع می‌تواند برانکو را بیشتر از همیشه عصبانی کند.

 

فصل جدید برخوردهای برانکو و طارمی، در روزهای آینده آغاز خواهد شد. مهاجمی که تمام تلاشش را برای لژیونر شدن کرد و مربی که همه درها را برای بازگشت او بست، فصل آینده همکار هم خواهند بود. شاید تاوان این همکاری، نیمکت نشینی طارمی در هفته‌های ابتدایی باشد. برانکو بر خلاف دیسیپلینی که زیاد از او دیده نمی‌شود، در لجبازی‌های عجیب و غریب سابقه‌ای طولانی دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rly6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کامیابی نیا به بازگشت آقای گل