تاریخ انتشار: 1395/08/10 11:36
کد خبر: 251797

پورقاز: نباید سوریه را دست کم بگیریم

مدافع تیم ملی بر این باور است کی روش کار درستی می کند که سوریه را دست کم نمی گیرد و برای این بازی حساسیت ویژه ای به خرج داده است.
پورقاز: نباید سوریه را دست کم بگیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، عزت الله پورقاز که در لیست جدید تیم ملی هم قرار دارد در این باره می گوید: شاید این طور تصور شود که اقتضای زمان و هم چنین حضورم در اردوی تیم ملی ایجاب می کند که من از کی روش تعریف کنم اما تعریف ما به  خاطر دیده ها و درک از شرایط است و حتی اگر دعوت هم نشوم نمی توانم حقایق را نادیده بگیرم. باید به کی روش حق بدهیم که سوریه را دست کم نگیرد و برای این بازی حساسیت ویژه ای به خرج دهد. سوریه اگر ضعیف بود در این رقابت های حضور نداشت و به موازاتی که ما حریف را دست کم بگیریم حریف توان بازی پیدا خواهد کرد و این برای ما دردسر ایجاد می کند. از سویی در این مرحله تیم ضعیف وجود ندارد. ما در همه بازی ها و پیروزی هایی که داشتیم زحمت کشیدیم و اگر حریف را دست کم می گرفتیم زحمت نمی کشیدم و طبیعتا نتجیه هم نمی گرفتیم.

 

پورقاز در مورد تنش های ایجاد شده برای کی روش می گوید: من بازیکن تیم ملی هستم و در جایگاهی نیستم که در این باره اظهار نظر کنم اما به عنوان یک شهروند ایرانی می گویم تاکیدات کی روش برای تهیه امکانات برای تیم ملی در نهایت به سود تیم ملی تمام می شود. کی روش روزی که از ایران برود هیچ یک از امکانات ایجاد شده مثل ایفمارک را با خود نخواهد برد و همه این ها برای فوتبال ایران و تیم ملی می ماند. شاید قرار است کی روش برود و بعد ما قدر او را بدانیم.

 

مدافع تیم ملی پیرامون وضعیت اینروزهای استقلال خوزستان می گوید: صحبت از مشکلات مالی تکرار مکررات است اما بی ربط با امتیازات از دست رفته نیست. طبیعی است بازیکنان از عدم اجرای تعهدات از سوی باشگاه ناراحت باشند و بازیکنی که ناراحت باشد هیچ گاه در زمین نمی تواند همه توان خود را به نمایش بگذارد. حالتی که در انسان شکل می گیرد تاثیر گرفته از محیط و رفتار دیگران است و این حالت ها یک حس درونی است و با کلام نمی توان آن را تغییر داد. من و همه بازیکنان شک ندارم که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم کوتاهی نمی کنیم به خصوص که پای اعتبار فنی امان هم در میان است اما محقق نشدن وعده های مالی دلسردی و بی انگیزگی به وجود آورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mj6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعیان: کارم در تیم ملی سخت است