تاریخ انتشار: 1395/08/12 12:53
کد خبر: 251347

مشکلات فصل گذشته ام بسیار گسترده بود/ تنها هدفمان حضور در لیگ برتر است

دروازه‌بان اول تیم گل گهر نتایج این تیم را در فصل جاری لیگ یک خوب و مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: همچنان در رده سوم لیگ یک قرار داریم و البته در دو بازی بنا به دلایلی موفق به کسب نتیجه لازم نشدیم، و امیدوارم با رویکرد مثبت باشگاه به شرایط خوب قبلی خود بازخواهیم گشت و نتایج لازم را می‌گیریم.
مشکلات فصل گذشته ام بسیار گسترده بود/ تنها هدفمان حضور در لیگ برتر است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، پرویز کریمی افزود: باشگاه گل گهر سیرجان ازلحاظ ساختاری و مدیریتی از دیگر باشگاه‌های کشور و حتی باشگاه‌های لیگ برتری جلوتر است و در اینجا شرایط و ضوابط خاصی حاکم است.

وی تصریح کرد: سیاست باشگاه در فصول گذشته مبنی بر حضور در لیگ یک بوده اما در فصل جدید با توجه به نتایج مطلوب و باوجود سرمربی باتجربه‌ای همچون وینگو بگوویچ، باشگاه توان قهرمانی و حضور در لیگ برتر ایران را در خود می‌بیند.

دروازه‌بان اول تیم گل گهر نتایج این تیم را در فصل جاری لیگ یک خوب و مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: همچنان در رده سوم لیگ یک قرار داریم و البته در دو بازی بنا به دلایلی موفق به کسب نتیجه لازم نشدیم، و امیدوارم با رویکرد مثبت باشگاه به شرایط خوب قبلی خود بازخواهیم گشت و نتایج لازم را می‌گیریم. کریمی که در نیمی از مسابقات لیگ آزادگان موفق شد دروازه گل گهر را بسته نگه دارد، گفت: علی‌رغم مشکلات خاصی که در فصل گذشته برایم ایجاد شد و تحت شعاع آن شرایط  کمی از آرمان‌ها و اهداف خود فاصله گرفتم اما در فوتبال هیچ‌وقت برای موفقیت و پیشرفت دیر نیست و هرگز عقب افتادن دلیل شکست نیست و می‌توان هر زمان که اراده کرد از صفر به اوج رسید.

وی افزود: مسائل و مشکلات فصل گذشته‌ام بسیار گسترده بود و اگر نیاز باشد این آمادگی رادارم که همشهریان و هواداران پیگیر خود را از مشکلات پیش‌آمده مطلع کنم.

دروازه‌بان اسبق استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تیم گل گهر سیرجان به فکر موفقیت و صعود به لیگ برتر هستم و در صورت کسب این افتخار، اولویت اولم ماندن در این باشگاه است و در غیر این صورت نیز به یاری خداوند تلاشم را خواهم کرد تا حضور مجدد و موفق دیگری در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور داشته باشم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyov6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جنجالی لیگ برتر تهدید کرد!