تاریخ انتشار: 1395/08/12 13:33
کد خبر: 251338

اگر سعید عزت اللهی برای روستوف بازی می‌کرد؟

تیم روستوف در شرایطی شب گذشته نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد که با حضور سعید عزت اللهی شاید یک تساوی برای این تیم رقم می خورد.
اگر سعید عزت اللهی برای روستوف بازی می‌کرد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، شب گذشته در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم روستوف میهمان تیم اتلتیکو مادرید شد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر و با گل کاراسکو به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید. در دیدار برگشت باز هم بازیکنان اتلتیکو مادرید روی یک پاس به عمق خط دفاعی تیم روستوف و ضربه هوشیارانه آنتوان گریژمان به  گل اول خود دست یافتند. اما تنها 2 دقیقه بعد سردار آزمون در یک موقعیت تک به تک و به زیبایی گل تساوی دیدار را به ثمر رساند.

 

سردار آزمون در دقیقه 70 جای خود را به موسی دومبیا هم تیمی خود داد تا از روی نیمکت 20 دقیقه پایانی را دنبال کند. سفید و قرمزپوشان اتلتیکومادرید در دقیقه 94 و روی حملات متعدد خود باز هم در موقعیتی مشابه گل اول، توانستند گل پیروزی بخش را در دقایق انتهایی به ثمر برساند تا بازیکنان روستوف با تمام شایستگی که برای کسب یک امتیاز داشتند، دست خالی به خانه برگردند.

 

شاید اگر سرمربی تیم روستوف از هافبک تدافعی خود سعید عزت اللهی به عنوان یار جایگزین استفاده می کرد، نتیجه دیگری برای این تیم رقم می خورد. هافبک تیم ملی ایران در 4 بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی نشان داده که به خوبی می تواند وظایف خود به عنوان یک هافبک تدافعی را در تیم انجام دهد و حضور او می توانست در دقایق پایانی کمی از فشار حملات شاگردان سیمئونه را بکاهد؛ اتفاقی که رخ نداد تا انتظار حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا هم‌چنان باقی بماند.

 

البته با حضور قدرتمند دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در این گروه تکلیف صعود به مرحله حذفی تقریبا مشخص است و روستوف و آیندهوون باید به کسب عنوان سوم و حضور در لیگ اروپا بیندیشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noqak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین پنالتی برای رئال مادرید بعد از 7 ماه گرفته شد