تاریخ انتشار: 1395/04/27 19:28
کد خبر: 273401

پرسپولیس با جذب طارمی موفق ترین تیم فصل نقل و انتقالات شد

جنس پرسپولیس جور شد
پرسپولیس با جذب طارمی موفق ترین تیم فصل نقل و انتقالات شد

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی،پرسپولیس در فصل جدید با حفظ ترکیب اصلی و شاکله تیم فصل یکی از بهترین عملکردها را به خود اختصاص داده است. آنها در این فصل محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مهدی طارمی را به عنوان 7 بازیکن اصلی فصل گذشته در ترکیب اصلی حفظ کرده اند و سیدجلال حسینی و حسین ماهینی نیز در حالی به ترکیب این تیم بازگشته‌اند که تجربه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند و با 9 بازیکن اصلی و ثابت در فصل جدید به لیگ شانزدهم گام خواهند نهاد.
آنها از بابت ترمیم نقاط ضعف خود در خط دروازه و خط دفاع میانی نیز عملکرد مثبتی به خود اختصاص داده اند و با جذب علیرضا بیرانوند و آنتونی گولچ شرایط را به سود خود کرده اند تا با تیم کاملی در لیگ جدید حاضر شوند.
7 بازیکن از ترکیب فصل گذشته به انضمام دو بازیکنی که تجربه حضور در این تیم را دارند و بعلاوه دو بازیکن برای پوشاندن نقاط ضعف فصل گذشته آنها را در زمره تیم هایی قرار می دهد که با عملکرد مناسب و فنی بالا در لیگ جدید حضور خواهند داشت و باید دید برانکو ایوانکوویچ نیز از این شرایط راضی است یا خیر.

 

نکته مهم دیگر اینجاست که آنها در خط هافبک و حمله خود هیچگونه تغییری نسبت به فصل گذشته نداشته اند و البته با اضافه شدن وحید امیری و ساسان انصاری قوی تر از سابق نیز شده اند و این نقطه قوت خود را ارتقا نیز بخشیده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gml7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم‌های انگلیسی به دنبال بازی با پرسپولیس