تاریخ انتشار: 1395/08/12 21:41
کد خبر: 251251

پشت پرده/ رد پای پیشنهاد پرسپولیس و تیم‌ملی در جنجال اخیر کاوه و استقلال

در حالی که تلاش می شود دلیل تلاش کاوه رضایی برای جدایی از استقلال، مسائل مالی و لژیونر شدن مطرح شود، اما گویا ماجرا چیز دیگری است.
پشت پرده/ رد پای پیشنهاد پرسپولیس و تیم‌ملی در جنجال اخیر کاوه و استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،اینکه مدیر برنامه های کاوه رضایی ناگهان بحث پیشنهاد از چین و جدایی قریب الوقوع وی از استقلال را مطرح می کند بی شک دلیلی جز ایجاد اختلاف نیست.

 

خیلی ها این اختلاف را به مسائل مالی ربط می دهند. اینکه پول کاوه به موقع پرداخت نشده و حالا با اهرم پیشنهاد چین می خواهند پول را زنده کنند.

 

جدی نبودن پیشنهاد چین البته منطقی به نظر می رسد اما پیگیری‌ها نشان می دهد ماجرای اختلاف، به پول مربوط نمی شود.

 

کاوه رضایی با پرسپولیس تمام کرده بود که رای او را عوض کردند. خیلی ها فکر می کنند آن زمان او به خاطر پول بیشتر به استقلال رفت اما جالب است بدانید که بجث تیم ملی وسط بوده است.

 

رابطه بد کی روش با برانکو و رابطه حسنه منصوریان با سرمربی تیم ملی بهانه ای شد تا یکی از مدیران وقت استقلال به او توصیه کند آبی پوش شود چراکه اگر به تیم منصوریان بپیوندد شانسش برای ملی پوش شدن بیشتر می شود.

 

حالا رضایی به استقلال پیوسته و خبری هم از دعوت شدنش به تیم ملی نیست و پرسپولیس برانکو هم بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد!  

 

مدیری که چنین وعده ای به مهاجم استقلال داده بود هم دیگر سمتی در باشگاه ندارد که پاسخگوی وعده اش باشد و رضایی هم که با هر بار اعلام لیست تیم ملی عصبانی می شود، هوای رفتن به سرش زده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o66k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صف آرایی خط دفاع تیم ملی مقابل پرسپولیس برانکو