تاریخ انتشار: 1395/08/13 11:11
کد خبر: 251198

نگاه‌‌ جدی به جام حذفی داریم/ حقیقی می‌تواند کمک خوبی برای پدیده باشد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: نگاه پدیده به جام حذفی جدی است و به حضور در مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.
نگاه‌‌ جدی به جام حذفی داریم/ حقیقی می‌تواند کمک خوبی برای پدیده باشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در مورد بازی تیمش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:‌ خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با قدرت مقابل نفت‌ مسجدسلیمان قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: سعی کردم در این مسابقه به بازیکنانی بازی بدهم که در کوران رقابت‌های لیگ کمتر به آنها فرصت بازی رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی تیمش مقابل تیم لیگ یکی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: چند بازی حریف را آنالیز کرده‌ایم و قطعاً کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. مهمترین فاکتور برای حریف ما میزبانی است که با حضور هواداران‌شان کار را برای پدیده دشوار می‌کنند. البته نفتی‌ها یک حسن هم دارند و آن این است که خوب فوتبال بازی می‌کنند و این کار را برای پدیده آسان می‌کند.

مهاجری درباره برنامه‌های پدیده در جام حذفی و اینکه آیا این مسابقات را جدی گرفته‌اند، اظهار داشت: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم و وقتی قصد کرده‌ایم در این جام شرکت کنیم، سعی می‌کنیم طوری کار کنیم که عملکردمان قابل دفاع باشد.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها هیچ تیمی را نمی‌شود دست‌کم گرفت و مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. نگاه‌مان به مراحل بالاتر جام حذفی است و در هر مرحله هم استراتژی خاص خود را داریم. الان هم تمرکزمان روی بازی با نفت مسجدسلیمان است تا از این مرحله صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در موردوضعیت رضا حقیقی و اینکه آیا امکان دارد از او در این بازی بهره ببرد، گفت: شرایط رضا حقیقی خوب است و از وقتی که قراردادش را ثبت کرده در حال انجام تمرینات فشرده است تا هرچه سریع‌تر خودش را به بقیه بازیکنان برساند.

مهاجری در پایان خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم «رضا» برای این بازی بتواند به ما کمک کند اما از مسابقات بعدی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n5dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مونیخی‌ها در ضربات پنالتی صعود کردند