تاریخ انتشار: 1395/08/14 11:26
کد خبر: 251003

پورعلی‌گنجی: اگر ۱۰ بازیکن هم محروم شوند ۱۰ جانشین خوب برایشان داریم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر ۱۰ بازیکن تیم ملی محروم شوند هم ۱۰ جانشین خوب برایشان داریم.
پورعلی‌گنجی: اگر ۱۰ بازیکن هم محروم شوند ۱۰ جانشین خوب برایشان داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، مرتضی پورعلی گنجی در آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم‌ ‌ملی فوتبال، گفت‌: اردوی خوبی شروع شده و برای دیدار با سوریه آماده می شویم. بازی با سوریه بسیار سخت است و بر خلاف این که همه فکر می‌کنند بازی راحتی داریم، سوریه دفاعی بازی می‌کند و برای شکست این تیم باید آماده شویم.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال درباره غیبت چند بازیکن محروم و مصدوم ایران در بازی با سوریه هم گفت‌: بازیکنان خوبی را از دست داده‌ایم اما جایگزین‌های خوبی هم برایشان داریم. کارلوس کی‌روش شرایطی را در تیم‌ ‌ملی ایجاد کرده است که اگر ۱۰ بازیکن ما هم نباشند، ۱۰ جایگزین خوب هستند که برای تیم‌ ‌ملی سرشان را هم می‌دهند.

او درباره بازگشت پژمان منتظری به تمرینات تیم‌ ‌ملی و رقابت با او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، گفت‌: این شرایط خیلی خوب است و به تیم‌ ‌ملی کمک می‌کند. تیم ما کامل دفاع می‌کند و کامل هم در حمله شرکت دارد. این که چه بازیکنی در ترکیب باشد تصمیم کادرفنی است اما همه بازیکنان برای تیم‌ ‌ملی همه توانشان را خرج می‌کنند.

پورعلی گنجی در پایان درباره جنجال قطری‌ها که باعث محرومیت دو بازیکن ایران شد، گفت‌: قطری‌ها خودشان در این دعوا و ماجرا حضور داشتند و می خواستند شرایطی را ایجاد کنند که کار برای حریفانشان سخت شود اما سه بازیکن خودشان هم محروم شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48olom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد محمدی هم بازی با سوریه را از دست داد