تاریخ انتشار: 1395/08/15 13:48
کد خبر: 250854

حاج رضایی: صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نیست

کارشناس فوتبال ایران گفت: فکر می کنم با آمدن وزیر جدید فوتبال ما روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.
حاج رضایی: صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نیست

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: منصور پورحیدری یکی از مفاخر ایران و آسیا می باشد. او پیراهن تیم استقلال را به هیچ قیمتی نفروخت. چه بسا برای این تیم هم هزینه کرد. او تعصبش را به استقلال نشان داد و واقعا ناراحتم که این چنین کسی که پدر استقلال نامیده شده را از دست دادیم. ما باید قدر پیشکسوتان فوتبال را بدانیم. آنها واقعا برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده اند.

وی افزود: منصور پورحیدری یکی از کسانی بود که واقعا در این فوتبال سالم کار کرده و شاگردان بسیاری به فوتبال ایران تزریق کرد.

حاج رضایی درخصوص بازی ایران مقابل سوریه گفت: اول باید یک جمله بگویم. به جز مرگ و مالیات هیچ چیز قطعی نیست. تیم ملی تا الان 10 امتیاز کسب کرده و رفتن به جام جهانی قطعی نشده و نباید بگوییم که کار راحتی داریم. امیدواریم تیم ملی هم به جام جهانی صعود کند و فوتبالدوستان را خوشحال کند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: در ماه های اخیر موفقیت های زیادی کسب شده است. شما دیدید فوتسال ما سوم جهان شد. تیم های نوجوانان و جوانان ما به جام جهانی صعود کردند و الان می بینید که فوتبال ساحلی هم دارد نتیجه می گیرد. پس به آینده امیدواریم و فکر می کنم با آمدن وزیر جدید فوتبال ما روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8bw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصورپورحیدری در سی سی یو